Jsem zpět??

02.12.2009 16:40

Čauky!!

Chřipka pomalu polevuje.. Což značí jediný!!! Budu psát pokráčka k TF a NV.. Dneska už to asi nestihnu, ale zítra se do toho hodlám pustit.. Nevím, kdy něco přibude.. Dneska jsem něco málo prolezla, ale nic zajímavé jsem nenašla.. Takže budu pokračovat zítra.. Možná ještě dneska něco hodím do rozdělaných rubrik - videa, fotky, postavy, herci.. (pánii, toho je tolik rozdělanýho??to mě podrž..xD).. Ale jinak nic moc..

I za Péťu bych Vám chtěla poděkovat, za komentáře typu: brzy se uzdravte.. atd.. Opravdu nás potěšily.. DĚKUJEME!!!

Znovu podotýkám.. Jestli se Vám tady něco konkrétního líbí nebo nelíbí, napište to do tohoto článku.. ZDE!!! Příští týden to proberem, a zapracujeme na chybách...

pac a pusu poloviční vítězka nad bacily Gabča..xD

—————

Zpět


Diskusní téma: Jsem zpět??

Datum: 03.12.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Vemte na ně pořádnou palici!

Ahoj, tak to je skvělá zpráva! Ale ještě je dorazte palicí x-D Na mě asi taky něco leze, naštěstí to snad polevuje ;o) ale bolí mě děsně záda, řeknu ti to takhle auuu :o( Těším se na TF :o) Taky bych měla psát, ale nestíhám :o(

—————