Dotazy pro Vás!!!

29.11.2009 12:03

Ahojda všichni..

Měla bych pár otázek.. Nemusíte odpovídat, ale já bych byla radši, kdyby ano.. Přece jenom, chtěla bych znát Váš názor.. Myslím že 5 minut strávených nad tímto článkem Vás nezabije.. Nebo ano??

Otázka číslo 1: Líbí se Vám tento web??

S Péťou jsme se o tom bavily.. Nevím jestli se Vám tu líbí.. Chtěly bychom to tu změnit - samozřejmě k lepšímu, ale nevíme jak..

Otázka číslo 2: Co byste tady změnili??

To souvisí s otázkou číslo 1.. Když už by se nějaké nedokonalosti našly (je jich určitě spousta), rády bychom vše napravily.. Tudíž, nestyďte se, nebojte se.. Nikdo Vám hlavu neutrhne.. Napište svůj názor.. Každá odpověď nás potěší..

Otázka číslo 3: Čeho je tu nedostatek??

Víme, že to v poslední době trochu zanedbáváme.. Jelikož je škola, není tolik času na to, sedět 3 hodiny u počítače a vyhledávat informace, novinky, fotky, rozhovory a plno dalšího.. Samozřejmě to chceme zlepšit.. Ale nevíme, co přesně.. Proto by nás potěšilo vědět, co byste chtěli, aby tu bylo..

Otázka číslo 4: Co se Vám naopak líbí nejvíc??

To úzce souvisí s 3. otázkou.. Když napíšete, že nejlepší jsou třeba videa, tak toho využijeme a budou nejvíce přibývat videa.. Pokud se Vám líbí něco jiného, tak to samozřejmě budeme vyhledávat nejčastěji..

TAKŽE!!! Napiště nám Vaše odpovědi dolů do diskuze.. Já společně s Péťou uděláme souhrn všeho a pokusíme se všechno vylepšit, napravit, opravit, atd..

Děkuju moc za pozornost.. A hlavně Vašich 5 minut strávených nad tímto článkem..

pac a pusu Vaše Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: Dotazy pro Vás!!!

Datum: 29.11.2009

Vložil: Ewka_11_vampire

Titulek: tvoje dotazy

1) Ano, tvůj web se mi mocinky líbí a to jsem na něm sotva 5 minut
2)Já bych nic neměnila, tohle mi vyhovuje
3)no...k některým postavám by to chtělo něco dopsat ale jinak perfekt
4)mě se líbí všechno...i když, videa a fotky jsou zatím moji favoriti *__*

—————

Datum: 29.11.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Těžké to otázky

1.) Líbí, jinak bych sem přece nechodila ;o) Je vidět, že si na tom dáváte záležet.
2.) Neměnila bych nic, už tak se tu cítím jako doma ;o)
3.) Jejda, tak to nevím, co odpovědět.
4.) Nejvíce se mi líbí povídky a vaše novinky ;o)
No já letím se učit, veřejko nevyšlo, ta kámoška opět na mě zapomněla :o( celý týden :'-( proto mám ted depku, tak já letím, pááá

—————