Změny, změny a novinky na webu..

26.11.2009 16:04

Čauky!!

Jak jste se určitě všimly, máme tu konečně slibovaný nový vzhled.. Tento vzhled tu bude na zimu (teda pokud mě to neomrzí a nezměním to.. Což neslibuju), ale nějakou chvíli si tu pobude.. Hlavní obrázek stránky jsem vlastnoručně (teda počítačově) vyráběla já a dal mi zabrat...xDxD Tak se nedivte..xDxD

Pak ten, kdo si všiml.. Tak konečně byla zveřejněna nová rubrika.. Není zcela hotová, ale to nadávejte Pétě.. Já za to nemůžu.. xDxD Pokud si nejste jistí, která to je, tak vám to sradostí povím..xDxD Jmenuje se G & P aneb něco o nás.. Jak už sám název říká, dozvíte se něco málo o nás.. Kdo jsme a tak..xDxD Pokud se chcete něco dozvědět hned tak stačí kliknout SEM..

No a poslední věc, kterou Vám dneska povím je, že za 1,5 budu sedět s Peťulkou v kině a budem konečně koukat na New Moon.. My se fakt dočkaly.. Jsem tak natěšená.. Takže zítra poreferuju, jak se nám to líbilo a tak..xDxD Máte se na co těšit.. To bude slohovka.. Předem upozorňuju, že tam budu rozebírat, vše co se mi líbilo a nelíbilo.. Takže pokud ste to neviděli nechcete to vědět, tak to radši ani neotvírejte..xDxD

Takže, mějte se krásně, užívejte zbytek dnešního odpoledne a večera..

pac a pusu natěšenec Gabča..xDxD

—————

Zpět


Diskusní téma: Změny, změny a novinky na webu..

Datum: 27.11.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Konečně!

Super, až to probereme x-D Já už jsem to viděla nejmíň pětkrát! Ale budu mlčet ;o) Jinak změn jsem si všimhla hned. Krásný, dáváte si fakt záležet.

—————

Datum: 27.11.2009

Vložil: Gabča a Péťa - adminové

Titulek: Re: Konečně!

Děkujeme moc za pochvalu..xo* Od tebe nás to moc těší..

—————