web, web, web..xD

01.02.2010 13:38

Hello everyone!!

I přesto, že mi není momentálně zrovna nejlíp, něco jsem slíbila, tak se to pokusím dodržet.. Dneska tu asi nic nepřibude.. Ale zítra to zkusím napravit..

A co se dneska už změnilo??

1) Nová hlavička.. Není těžké uhodnout, kdo na ní je.. Přišlo mi už ohrané, všude strkat Bellu a Edwarda, proto jsem udělala jednu s Jasperem a Alicí.. Uvidíme, kdo bude za měsíc..xDxD

2) Překopala jsem seznam spřátelených blogů/webů.. Trochu jsem to přerozdělila.. Snad jsem na někoho nezapomněla.. Jestli ano, hlašte se, napravím to..!!xoP

V dalším článku budou dva diplomy pro naše nové SB..xoP Snažila jsem se, tak doufám, že se budou líbit..

To bude pro dnešek asi vše.. Tak snad zítra, bye bye

—————

Zpět


Diskusní téma: web, web, web..xD

Datum: 02.02.2010

Vložil: Lucies

Titulek: hmm... dobrý :)

Jo Alici a Jaspera mám nejradši :).

—————

Datum: 01.02.2010

Vložil: Alciellë

Titulek: Super!

JJ, designu jsem si všimla ;o) Pěkný. Konečně Alice :o) a samozřejmě její partner :oD

—————