Vysvědčení a web.. Jak to dopadlo a dopadne??

28.01.2010 18:00

Čauky po dlouhé době..

Zase se hlasíme.. Ale od ledna to tu zase trochu rozjedeme.. Sbčka navštěvujeme.. Občas zanecháme i nějaký ten komentář.. ALE!! Máme v plánu to trochu překopat.. Nevíme, jestli se nám to povede.. Budeme se ale snažit.. Takže v lednu se změní design, změní se i seznam spřátelených a oblíbených blogů.. Pak máme v plánu dodělat nějaké rubriky.. Ale nevíme, jestli ten týden prázdnin bude stačit.. Celkově toho je prostě moc..

A výzo?? Řekneme to jednoduše.. Žádná sláva.. Obě jsme se zhoršily a oboum je to jedno..xDxD Takže klasika.. A jak jste dopadli Vy?? Měl někdo z Vás krásné vysvědčení s vyznemenáním??

A nakonec... Chtěly bychom Clair moc poděkovat, za krásný diplom, který nám udělala za soutěž.. Moc se ti povedl a udělal nám radost.. takže DĚKUJEME!!!

to je ten diplom.. Není krásný?? *IN LOVE*

Bye bye Péťa & Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: Vysvědčení a web.. Jak to dopadlo a dopadne??

Datum: 30.01.2010

Vložil: Nikčus • your affs :)

Titulek: Vízo

no tak já měla vyznamenání a měla jsem dvě dvojky.. na new dess se budu těšit :)

—————

Datum: 30.01.2010

Vložil: Gabča

Titulek: diplom

Už je to opravené.. Nastala menší chybka..xD

—————

Datum: 29.01.2010

Vložil: Alciellë

Titulek: Moje vízo víš

Tak o mém vízu myslím že víš. Žádná sláva, ale podle toho, co říkají učitelky, je druhák na naší škole nejtěžší, takže zatím super. Ale zapomněli mi na vízo zapsat jednu známku a to z fiktivky - 1. Musím pak zajít za učitelkou. TAky máte za 14 dní prázky? Naštěstí já se neučím dva týdny :oD Taky hodlám překopat blog, ale až po webu. Omylem jsem tam všechno smázla :o( Takže tam není nic ..

—————

Datum: 29.01.2010

Vložil: Lucka

Titulek: nevidim

Ten diplom se mi vůbec nezobrazil. No a moje v?svědčení znáte :).

—————

Datum: 29.01.2010

Vložil: majda

Titulek: vízo

Já měla jen jednu dvojku-takže vyznamenání. Co vy?

—————