Výsledky k testu - Jsi upír??vlkodlak nebo člověk??

25.10.2009 10:55

1 – 7 bodů
Achjo.. Co je to za divný test, že? Upíři, vlkodlaci.. Hezky se to čte, ale je to nesmysl. No jo, typický člověk. xD

8 – 14 bodů
Nepříjdeš si občas zvláštně? Pořád je ti teplo, nejraději všechno prospíš a k tomu jsi snadno čitelný/á. Klidně se můžeš zranit, ale rychle se ti to zahojí.. Asi jenom štěstí.. nebo za tím je něco víc a ty bys mohl/a být vlkodlak?

15 – 21 bodů
Všude kde se objevíš na tebe všichni koukají. Něčím je asi okouzluješ. Díky tvé apatii k slunci jsi/jseš většinou bílý/á jako stěna a tím také výjimečný/á. Sáhni si na ruku.. Cítíš tep? Nejsi náhodou upír?

 

Tak jak ste dopadli??

—————

Zpět


Anketa

Upír??člověk??vlkodlak??

upíííír!!!
(189)
56%

vlkodlak!!!
(132)
39%

člověk!!!
(15)
4%

Celkový počet hlasů: 336


Diskusní téma: Výsledky k testu - Jsi upír??vlkodlak nebo člověk??

Datum: 27.10.2017

Vložil: upiri

Titulek: krev

Mne chutna krev z masa nevite proc?

—————

Datum: 23.05.2016

Vložil: Disharge

Titulek: Vlkodlak

Miluju přírodu volnost a divokost. Jít si kam chci dělat si co chci. Naštěstí mám svou skvělou kámošku. Užíváme si spolu dokonalé dny a noci. Vymýšlíme stále novou a novou zábavu. A těď vás něčím překvapím moje BFF je totiž upírka. I když by jsme si mněli jít po krku rozumíme si jako nikdo na světě a to i přesto co jsme a to je na tomto úžasné. I když upíry fakt nesnáším byla bych ráda kdyby byl mezi vlkodlaky a upíry mír. Ale vím že se to asi nikdy nestane. Ale mohlo by. Vím občas je potřeba se trochu pokočkovat jinak by jsme to nebyli my ale nemusí se zabíjet.

—————

Datum: 05.02.2014

Vložil: Černá vlčice

Titulek: Vlkodlak

No já se v tom moc neviznám ale myslín že jsem vlkodlak protože: Nikdy jsem nezapadla mezi lidi,ráda se toulám po lesích,ráda vijo na měsíc,a o úplnku mám podivné chování tak ani nevym co jsem vlastně zač. Myslela jsem si že jsem podivná protože mám silný totemový zvíře ale kdo vý třeba jsem opravdu vlkodlak. :-)

—————

Datum: 21.02.2014

Vložil: verunka

Titulek: Re: Vlkodlak

ja miluju upiry

—————

Datum: 23.05.2016

Vložil: Disharge

Titulek: Re: Vlkodlak

Ahoj ségra :) Nemusíš se ničeho bát nejsi sama. Jsme moc ráda že už o tobě vím :)

—————

Datum: 28.11.2013

Vložil: kiki

Titulek: moso

ochutnala jsem maso a chutnalo mi

—————

Datum: 05.02.2014

Vložil: Černá vlčice

Titulek: Re: moso

Jo mě maso taky moc chutná.

—————

Datum: 20.11.2013

Vložil: Petra

Titulek: huráááááááááá

Huráááá jsem upírka.

—————

Datum: 02.01.2014

Vložil: tete

Titulek: Re: huráááááááááá

Já jsem taky

—————

Datum: 22.12.2012

Vložil: eliška

Titulek: krev

podle testu jsem upír (novorozeně)protože moje nejlepší tekutina je krev a hlavně gdyž to slovo slišim tak se mi zblíhaj sliny a hlavně nemám ráda a rovnou ho nesnášim slunce a taky cejtim krev a když se něgdo řízne aŤ jeto gdokoliv tak za1 tu krev cejtim i gdyž jsem v bile atoje 1km dalekao a za 2 musim jít do pokoje a želízkama se připoutat k posteli a i to něgdy nepomuže a za 3 už jsem skoro zabila člověka jen kvůli krvi stačí to všem.

—————