Vypadá to bledě..!!

14.12.2009 19:20

ČAUKY!!!

Zdrávíme Vás všechny!! Po dlouhé době jsme zase fit a opět chodíme do školy.. Né že bychom tam chodily rády.. To fakt nehrozí..xDxD

Ale proč se píše tento článek.. Tento týden to vypadá bledě.. 14 dní jsme nebyly ve škole.. Což značí jediný.. Dopisování písemek, opisování sešitů, nechápání látky..xo( Prostě toho je hodně..

Gabča: S Together forever to vypadá bledě.. Nevím, kdy napíšu zbylí kapitoly.. Budu se snažit během týdne, ale nevím nevím.. Fakt toho mám teďka hodně.. Pak ještě vánoční nákupy.. No blééé..xDxD

Péťa: No já taky nic nepřidám.. Přijel mi synovec.. Má neštovice a já se o něj musím starat.. Pak ta škola, no nevím jak budu zvládat tohle natož web..xo(

Takže z toho plyne jedno.. Bude to tu trošku váznout.. Žádné pozastavení nehrozí.. SBčka navštívíme, komentář taky nějaký napíšeme..xD A určo se kouknem po nějakým tom článku.. Ale spíš nějak večer..

No to bude asi vše.. Přejeme Vám krásný zbytek dne.. Užívejte si pár posledních dní do Vánoc.. Zatím papapa..

pac a pusu zdraví Vás Gabča s Péťou..xo*

—————

Zpět


Diskusní téma: Vypadá to bledě..!!

Datum: 14.12.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Nezávidím

Tak to vám rozhodně nezávidím, myslím to dopisování. JJ, to neva ;o) taky obíhám jen v tu chvíli, kdy tu jsem.Takže nikam nemusíte spěchat ;o) Užíte si nákupy, mě čekají zítra. S TF ti neporadím, no a nechám se překvapit, už se těším ;o)

—————