Together forever

31.10.2009 21:26

To koukáte, co?? Já taky.. Nečekala jsem, že to bude takhle brzo, ale usedla jsem k počítači a vznikla z toho 13. kapitola.. Doufám, že se Vám bude líbit.. Není nijak zvlášť dlouhá, asi jako vždycky.. Sám její název napovídá, o čem asi tak bude.. Jen bych chtěla říct pár slov..

Když jsem si četla komentáře k předešlé kapitole, docela mě udivilo, že byly takové ohlasy.. Mě osobně moc ne.. Neumím psát z jiného pohledu.. Moc mě potěšilo, že se Vám líbila.. Teda Nesse, Alciellë a Ivetce ano.. Chtěla jsem Vám tak jenom ukázat, co se děje ve Volteře.. A aby to nebylo tak suchý, tak nějaký konflikt tam být hold musel.. Vím, že to skončilo, tak nějak divně, ale byl to účel.. Neměla jsem v plánu, psát další kapitolu z pohledu Edwarda a ani nikoho dalšího, ale možná ji napíšu z pohledu Jacoba nebo Nessie, abyste se dozvěděli, co se děje v La Push.. Mělo by to být v nejbližší kapitole..

Kdyžtak napište do diskuze, jestli byste s tím souhlasili.. Když nebudou žádné ohlasy, taková kapitola nebude..

Takže teď už ta slibovaná 13. kapitola.. ZDE!!!

Přeju příjemné počtení a zanechte komentář u kapitoly.. Moc bych Vám, za to byla vděčná.. Asi si neuvědomujete, že mě to vždycky nakopne a povzbudí k další kapitole..xo*

pac a pusu Vaše Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: Together forever

Datum: 01.11.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Ke komentáři

Já jsem toho taky hodně plánovala. Například předělat menu, nový rubriky, dodělat jisté nedostatky, ale pak jsem začala hrát hru - něco jako The Sims 2 a icq v jednom, tak se mi pak nechtělo, krom psaní.Máte to tu nádherný ;o) Opravdu, zítra si přečtu zbytek :o)

—————

Datum: 01.11.2009

Vložil: Luciášek

Titulek: new-moon.blog.cz

Promiň, ale spřáteluji pouze s blogy. Ale jinak to tu máš pěkný ;-)

—————

Datum: 01.11.2009

Vložil: ClairdeLune-sbško

Titulek: supeeer

čítam čítam a kedy bude ďalší??

—————

Datum: 01.11.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Odolám?

Přečtu si to k večeru, zase nestíhám :o( Vykašlala jsem si na učení :-( Takže to ted doháním, ale určo si to přečtu, nenechám si to přece ujít. Tak ne, já neodolala :D Jdu to číst

—————