Together forever..Jak to bude dál??

03.11.2009 19:30

Svažte mě, mučte mě, zabte mě,...

Ano, tohle všechno si zasloužím.. Měla jsem v plánu Vám sem dát do konce tohoto týdne další kapitolu.. Jenomže se to bude muset změnit.. Nevím, jestli ji stihnu napsat.. Od středy do pátku prostě nemám čas.. Poslední dobou jsem ve skluzu - a to se vším.. No a o víkendu jsem chtěla dodělat nějaké rubriky na webu a tak..

Takže budu se strašně moc snažit, abyste 14. kapitolu tady měli co možná nejdřív..!!!xoP

No a ještě bych Vám chtěla říct, že je naplánovaných 20. kapitol.. Takže se blížíme ke konci.. Uvidíme, jestli bude šťastný..xo)

No a ještě jedna věc.. Píšu ještě jednu povídku.. Nemá nic společného s Twilight ságou.. Bude to takový romantický příběh ze života..(mě se to teda nestalo..) Chtěla bych vědět, jestli byste si ho chtěli přečíst.. Pokud ano, napište do diskuze..!!

pac a pusu Vaše Gabča

P.S. Už ste se registrovali na Evropě2, aby byl Nový měsíc ve světové premiéře?? Už se tam zaregistrovalo 20 404 lidí.. Pokud ne, zaregistrujte se, dokud to jde..xoP

—————

Zpět


Anketa

Chcete novou povídku??

Ano!!
(8)
32%

Ne!!
(4)
16%

Je mi to jedno..
(3)
12%

Nečtu povídky na tomto webu..
(4)
16%

Nečtu povídky vůbec!!
(6)
24%

Celkový počet hlasů: 25


Diskusní téma: Together forever..Jak to bude dál??

Datum: 04.11.2009

Vložil: Janča Sb

Titulek: PLS

ahojky hlásněte nám pls
https://vseostmivani.blog.cz/0911/sonb-zahajuji-1-kolo#pridat-komentar
předem díky mooooc
ps:hlásky oplatíme:-D

—————

Datum: 04.11.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Nevadí ;o)

Já si počkám na povídku, protože vím, jaký to je, když je člověk ve skluzu. Teď jsem taky :oP Učení, zase se mi to vymklo, přitom se začalo dařit :o( Neva. Každopádně komixy napíšu v pátek a pak zkusím nový design, to menu a zbytek, ale taky povinná četba :-( Ty to určo dodělej, nebo záleží na tobě ;o) Jen 20. kapitol? Škoda, tak to sem hod i tu druhou, co není ze Stmívání ;o) Ráda si něco počtu, zvlášt od tak dobré spisovatelky :o)

—————