Together forever - epilog

31.12.2009 12:00

No, tak máme tu dlouho očekávaný konec.. Povídka se dočkala vytouženého epilogu.. Ani nevíte, jak mě mrzí, že je konec.. Sice bych mohla pokračovat, ale je lepší, že to můžu ukončit.. Třeba někdy napíšu pokračování..

I přesto, že to dělám nerada, chtěla bych tuto poslední část povídky někomu věnovat.. Ta osoba m hodně podpořila.. Možná si to neuvědomuje, ale opravdu moc.. Její komentář jsem našla vždycky pod každou kapitolou.. Nějak jsem tušila, že jsou myšlený opravdu od srdce.. Páni, jak já ti děkuju.. Leni (Alciellë), patří ti jeden obrovský DÍK.. Jsi opravdu kamarádka..

Dále bych ji chtěla věnovat všem, co to četli od začátku do konce.. Když jsem se zpětně dívala na Vaše komentáře, pár lidí sem objevila.. Ale když je vypíšu, určitě na někoho zapomenu.. A pak i ti, co nekomentují, ale čtou to, tak bych jim to nemohla věnovat.. Takže i Vám všem patří obrovský DÍK.. Za vaši přízeň a tak..

Bože, já nevím co psát??

Tak dobře, povím Vám něco k epilogu.. Je to o 20 let později.. Koná se tam svatba.. Ale čí?? To si budete muset přečíst.. A za konec se omlouvám.. Nechala jsem ho trošku otevřenej.. Kdybych se náhodou k tomu vrátila..

epilog >>zde<<

Přeju Vám krásný zbytek dne..

pac a pusu Vaše Gabča..

P.S. Ještě jednou DĚKUJU za Vaši přízeň..!!!

—————

Zpět


Diskusní téma: Together forever - epilog

Datum: 01.01.2010

Vložil: the-twillight-saga.blog.cz

Titulek: děkuju

děkuju mooocinky žes mi dala hlásek!!

—————

Datum: 01.01.2010

Vložil: the-twillight-saga.blog.cz

Titulek: obíhačka

ahojkii jak sis užila silvestra??
já suprově
a vše nej. do roku 2010
ps:obíhám

—————

Datum: 31.12.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Nemáš vůbec zač

Páni, podařilo se ti mě rozveselit a hlavně dojat. Vždyť já to dělala ráda, vlastně všechno na tomto webu mě bavilo a jsi úžasná kámoška, takže nemáš vůbec zač ;o)

—————