the Runaways

04.03.2010 19:52

Ne třeba komentovat. Dakota Fanning a Kristen Stewart ve filmu The Runaways.

wallpaper

video

source

—————

Zpět


the Runaways

Datum: 05.03.2010

Vložil: Lucka

Titulek: wow

Jé The Runaways :). Teď je okolo toho objevuje poměrně dost fotek i trailerů :). Už se na to vážně moc těšim. Půjdeš na to do kina?

—————

Datum: 05.03.2010

Vložil: Gabča

Titulek: Re: wow

To netuším.. Zatím se mi to líbí.. Co ty?? Půjdeš??

—————

Datum: 05.03.2010

Vložil: Lucka

Titulek: to je otázka..

No jasně že půjdu na 100% :). Už se nějakej ten pátek těšim xD. A ty písničky jsou tak skvělý. Jak od The Runaways tak od Joan Jett... no super :). Ale to triko s The Runaways jsem si furt ještě nedovyrobila :).

—————

Datum: 04.03.2010

Vložil: Alciellë

Titulek: :)

Dobře to Dakota nazpívala ;o) Věděla jsi to, že to zpívá ona :D ? Jinak nádherné tapety, ten film mě začíná lákat čím dál víc ..

—————

Datum: 04.03.2010

Vložil: Gabča

Titulek: Re: :)

Jj.. věděla jsem to..xD a jsem ráda, že to zpívala ona.. Celkově to pak dodává na originalitě filmu..xDxD nevím, jak to jinak vysvětlit.. Zase se prostě neumím vymáčknout..xDxD Klasika..xDxD

—————