TF!!! 9. kapitola

20.09.2009 16:17

Lidííííí... Já se dokopala k napsání další kapitoly Together forever.. Doufám, že máte radost.. Před chvíli jsem ji dopsala..

Takže 9. kapitola nesoucí název Nečekané loučení je ZDE!!!

A kdo nečetl nějakou předtím chtěl by, tak TADY je přehled všech kapitol.. Vlastně je to na stejným místě..xDxD

Přeju hezké počteníčko.. A samozřejmě mě zajímá váš názor na kapitolu a taky jak si myslíte, že to dopadne..xoP

xoxo Gabča

 

P.S. rozhodla jsem se dávat, pokud možno, ke každé kapitole nějaký obrázek nebo písničku, která mě inspirovala.. U této kapitoly je to pouze obrázek.. U příští možná oboje.. Nechte se překvapit..

—————

Zpět


Diskusní téma: TF!!! 9. kapitola

Datum: 20.09.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Přečteno! Ne že mě zase budeš dlouho napínat.

Skvělý, ta Renesmee je ale paličatá :D Fakt super kapča, těším se na další, moc dlouho mě nenapínej ;o) Ale ty konce :D mě vždycky u všech povídek štvou x-D Protože nesnáším čekání :o)

—————