Tajemný deník

22.08.2009 18:29

Ahojda..

už zase otravuju, vím to..!!xoP Ale chtěla bych Vám nabídnout novou povídku, která se rozjela.. Jmenuje se Tajemný deník.. A čím je tak zajímavá?? Nepíše jí jen jedna osoba, ale rovnou 4..(jedna z nich jsem já..xoD).. Takže pokud budete mít čas a chuť navštivte tuto stránku => Tajemnydenik a přečtěte si ji..

díky..Gabča

P.S. níže najdete odkazy na prolog a 1. a 2. kapitolu..

prolog... ZDE!!

1. kapitola.. ZDE!!

2. kapitola.. ZDE!!

 

—————

Zpět


Anketa

Zašli ste na tuto stránku a přečetli kapitoly??

Ano, byl/a jsem tam a i četl/a
(3)
60%

Ano, ale nečetl/a
(1)
20%

Ne, nemám zájem
(1)
20%

Celkový počet hlasů: 5


Diskusní téma: Tajemný deník

Datum: 22.08.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Jdu to číst!

Hned se jdu pustit do čtení :D Nějak nestíhám, ale tohle zvládnu .. nenechám si to ujít, ne?

—————

Datum: 22.08.2009

Vložil: Nessa

Titulek: Tajemný deník

Byla jsem na tomto webu a moc se mi líbil prolog 1. a i 2. kapitola. Už se nemůžu dočkat 3. kapitoly.

—————