špatné zprávy!! přečíst!!!

21.03.2010 15:06

Hello everybody...

Pamatujete si ještě na mě? Já bych řekla, že ne.. Už nějakou tu chvíli nic nepříbývá.. Bohužel, asi ani nepřibude.. Nebudu se tu vymlouvat, že nemám čas.. On by se našel.. Jenomže mě to nějak přestává bavit.. Pro mě to začíná být povinnost, přidat sem nějaký článek.. O to opravdu nestojím.. Mé bláznovství okolo Twlight ságy, pomalu ale jistě vyprchává.. Ano, ráda sleduju novinky, projíždím videa a tak.. Ale, abych to tu zveřejňovala? Ohh.. néé.. To už pro mě není..

A co z toho plyne?? Web pozastavuji.. Na dobu neurčitou.. Netuším, jestli se sem ještě někdy vrátím.. Ale budu pevně doufat, že ano.. Že je to jenom nějaký přechodný stav.. Protože, jsem si přes "web/blog" našla skvělé kamarády.. A tak.. No proč to tady vykládat, když si to nikdo nepřečte..

Takže ode dneška, WEB POZASTAVEN!!!

Nebudu mít nikomu za zlé, když si vymažete odkazy na naše stránky.. Sem tam určitě navštívíme, vaše blogy nebo weby.. Zanecháme komentář, když se nám bude nějaký ten článek líbit.. Ale jinak nic.. A taky možná sem tam něco přibude.. Ale jinak opravdu nic..

Tímto se s Vámi na nějakou tu dobu loučím.. Doufám, že se zase vrátím, plná sil.. Mějte se krásně.. Užívejte si každého dne, co nejvíc můžete.. Nikdy totiž nevíte, co Vás může potkat.. Někdy na viděnou, teda na písanou..

love Gabča

P.S. povídka by přibývala dál.. Ale když to bude dlouho trvat, neděste se.. Já píšu, co to jde.. Zveřejňuju ji na jiném serveru.. Pokud byste chtěly si ji číst jinde než tady, ozvěte se buď do vzkazů nebo na můj mail.. A dohodneme se.. Já budu jen ráda.. Můj mail je GaBiii07@seznam.cz

—————

Zpět


špatné zprávy!! přečíst!!!

Datum: 21.03.2010

Vložil: mil01

Titulek: Aha

Tak to me mrzi,
tak jsem se na dnesni vecr tesila, jak to dal bude s abby. :-( Moc rada ctu tve povidky. podle me ses urcite talent takze, at udelas cokoliv urcite neprestavej psat prosim prosim. :-)

—————

Datum: 21.03.2010

Vložil: Alciellë

Titulek: Jáááá!

Já se hlásím! Určo ji chci číst! Jinak co jsem si všimla, dost SBé je pozastavených, stejně tak jako už i já =D Takže si z toho nic, beruško, nedělej ;o) Určo se vrátíš.

—————