Shrnutí za rok 2009

30.12.2009 16:30
Tak dobře..

Všude se dělají různá shrnutí za rok 2009.. Rozhodla jsem se ho udělat taky.. Nebudou to nějak nová fakta.. Většina z Vás je určitě zná..

A jak to za ten rok vypadalo??

1. Natočilo se New Moon..

To je myslím jeden z nejdůležitějších bodů.. Většina film už viděla.. Mně osobně se moc líbil.. Co Vám??

2. Robsten

Ach.. Tak to je téma pro bulvár.. Jsou spolu?? Nejsou spolu?? Vlastně nikdo to neví přesně.. Jen Robert a Kristen.. Já teda nevím.. Vy ano??

3. Rozbřesk

Nesmím zapomenout na to, že konečně vyšla přeložená knížka Rozbřesk.. Určitě plno z Vás ji vlastní a četlo.. Nebo se pletu??
Rozbřesk

4. průvodce k Twilight

Jako první nám vyšel průvodce ke Stmívání.. Informace z natáčení, exkluzivní rozhovory, plno fotografií a mnoho dalšího tady opravdu nechybí.. Máte tuto knížku doma??
Stmívání. Úplný průvodce k filmu

5. natočeno Eclipse..

Tohle je moc hezká zpráva že jo.. Natočilo se New Moon.. Natočilo se Eclipse.. Teď už chybí jen Breaking dawn a bude konec.. fňuk..xD Ale těším se na něj jak blecha.. A co Vy?? Jak ste na tom Vy??

 

Eclipse Poster

6. průvodce New Moon..

Nevím, jestli ho někdo z Vás vlastní, já teda ne.. Ale je to stejný jako průvodce Twilight.. Plno informací z natáčení, atd.. Jak jinak, že jo.. A máte ho doma??
Nový Měsíc. Kompletní ilustrovaný průvodce filmem

7. stahování Twilight..

Tak tohle mi včera řekla Léňa.. Dokonce jsem to myslím i někde četla, ale kde?? No to je fuk.. Prostě mrtě lidí stahovalo ilegálně Stmívání.. A tím se dostalo do žebříčku 5 nejstahovanějších filmů.. Jak ste na tom byli Vy?? Stáhli jste si ho?? Nebo máte DVDčko??

8. New Moon trailer..

No a tohle mi zase řekla kámoška dneska.. Jako tento trailer byl nejsledovanější.. Věřili byste tomu?? Já zůstala zírat, když mi to psala.. Dokonce porazil Harryho Pottera 6, 2012, Avatara a Transformery 2.. A Vám se trailery líbili??

 

No nebyl to krásný rok??

pac a pusu Vaše Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: Shrnutí za rok 2009

Datum: 30.12.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Nádherný rok

Byl to úžasný rok, co se týče ságy Stmívání, viděla jsem oba díly filmů a četla všechny 4 knížky, ale bohužel přes notebook. Průvodce nemám a s tím trailerem mě to ani tak nepřekvapilo, dalo se to čekat :o)

—————