rekonstrukce pokračuje..

07.11.2009 11:02

Ciao!!

Takže.. Nějak se naše rekonstrukce o prázdninách nestihla.. Právě jsem zveřejnila upravenou rubriku VIDEOS.. Zatím jsem tam dala jen některá videa.. Postupně tam budou přidávány.. A jaká to jsou videa?? Budou to všechna, která budou dána do novinek - třeba trailery a tak, a taky i jiná, na která narazíme, ale nechceme je brát jako novinky..xDxD

Dále se připravuje jedna nová rubrika.. Nic Vám k ní říkat nebudu, dokud nebude zveřejněna.. Teď už to zdržuje jenom Péťa.. Takže si stěžujte na nííí...xDxD

Potom by se měla dodělat rubrika PERSONS.. Nějak není čas ji dodělat.. Obě jsme strašně moc líné..xDxD Ale snad ji do konce roku zvládneme..xoP

No a Together forever?? Jak už jsem psala, je v plánu 20. kapitol.. Bohužel, neumím prodlužovat děj.. Tudíž bude jen tolik dílů.. Ale jak už víte, píšeme s holkama Tajemný deník, který se teď nějak zasekl..xDxD A taky mám rozepsanou novou povídku.. Jmenuje se Novus vita.. Možná ji i zveřejním tady.. Je to romanitcký příběh, který se může stát komukoliv z nás.. Nejsou tam žádní upíří či vlkodlaci.. Prostě klasika.. slaďárna..xDxD Teda až ke konci..xDxD

To bude asi pro dnešek všechno.. Pokud nepřibude nějaká novinka, tak už asi nenapíšu.. Možná dodělám ty videa.. Pak se chci vrhnout na TF.. Sice mám napsaných asi 5 řádků, ale chtěla bych to dopsat.. Musím se k tomu dokopat..xDxD

Doufám, že zanecháte komentář...xoP

pac a pusu Vaše královna lenosti Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: rekonstrukce pokračuje..

Datum: 08.11.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: To mi nevymluvíš!

S tou královnou lenosti nesouhlasím x-D Co jsem pak já? Jinak ta rekonstrukce je u vás fakt ohromná ;o) Nechcete mi ji taky udělat? x-D No, snad to zvládnu o víkendu, tenhle ale ne. No a kdo volal Belle? Tak si počkejte ;o) To se dozvíte :o) No já sypu číst pov. četbu a dělat úkoly, zase jsem se na to vykašlala a ted nestíhám, před chvilkou jsem vstala a odpoledne musím uklízet, no hrůza .. jak jsem líná!

—————