Pár slov k webu..

19.11.2009 20:50

CIAO!!!

Jak už sám nadpis napovídá, budou to jen mé průpovídky..xDxD Ale neděste se!! Všechno je moc důležité, tak doufám, že Vás to zajímá..xo) Pro začátek bych jenom chtěla říct, že za týden touhle dobou půjdu z kina domů.. Budu kecat, kecat a kecat s kámoškou, jak se mi New moon líbilo atd..xDxD Prostě klasika..xDxD Ale zpátky k tématu..

1) Nový design.. Rozhodla jsem se, že udělám nový hlavní obrázek.. Už je hotový, ale ukážu Vám ho až na premiéru New Moon, čili 26.11. nějak odpoledne.. Snad se Vám bude líbit..xoP

2) Novus vita.. Dneska jsem jen tak zabloudila k prologu.. A co nevidím.. Komentáře.. Já měla takovou radost, že jsem se hned pustila do psaní další kapitoly.. Jsem sice na začátku, ale myslím, že ji napíšu přes víkend.. 1. kapitolu zveřejním v pondělí.. Váš zájem je, takže můj zájem je taky..xo)

3) Together forever.. Jako přiznávám se, jsem strašnej lenoch.. Mám napsanou asi 3/4 stránky ve wordu.. Nějak nevím, co přesně psát, jak to zformulovat.. No hrůza no.. Snad se mi to podaří dopsat přes víkend.. Pro mě je momentálně tato povídka důležitější než Novus vita, ale bohužel mi to jde hůř psát.. Nevím proč.. Ale slibuju, že ji dokončím tento rok..!! Tak přísahám!!!xDxD OPRAVDU!!!

4) Novinky.. Tak s těma je to taky na bodu mrazu.. Opět je tu ta lenost a taky nedostatek času.. Vždycky večer jsem juknu a pak na to prdím..xDxD Nějak se mi nechce no.. Ale po premiéře se to zlepší, fakt..!! To zas tu bude ten elán a já budu hledat a hledat a hledat..xDxD

5) SBčka.. Naše zlatá SBčka.. Ob den vás projíždím, někdy i 2x denně..xDxD Komentáře zanechávám, ale jen někdy.. To není tím, že by se mi nechtělo - někdy to tak je, ale je to hlavně z toho důvodu, že mě né každý článek zaujme.. Tudíž si nemyslete, že tam nechodím.. Chodím, ale nekomentuju.. Já osobně nemám ráda věty tipu: Ahojky moje SBé, obíhám.. Jak se máš?? Přijď na můj blog. A podobné.. Nepřijde mi to tolik osobní.. Takže toho se ode mne nedočkáte..

A ještě jedna zpráva pro Vás.. Nějak po Novém roce se bude dělat tzv. "kontrola SB".. Jestli budete mít zájem a být stále našimi přáteli, tak se zapíšete a já to budu brát na vědomí.. Vlastně s Péťou to budem brát na vědomí.. Ale více až kolem Vánoc.. Bude na to dost času.. Jo a pokud ten zájem mít nebudete, tak to tam napište..

No to bude asi vše, co jsem chtěla.. Malinko jsem se nějak rozepsala.. Kéž by mi to šlo takhle i s psaním povídek..xo( No ale, zaženeme chmury.. Snad se nám to blejskne na lepší čásky..xoP

Mějte se krásně, užívejte zbytek dnešního večera a pátku.. Snad se zítra ozvu s nějakýma těma novinkama no..xDxD

pac a pusu Vaše Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: Pár slov k webu..

Datum: 20.11.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Hurááá!

Těším se na nový design, stejně jako na novinky a povídky. Snad se ti to podaří sepsat o víkendu. Vím, jaký to je, mě se taky jednou píše lehce a jednou nejde napsat třeba ani jeden řádek. Se máš, že jdeš na premiéru, já is budu muset počkat, až to někdo sežene :-(

—————