Omluva..

15.01.2010 20:40

Ahoj, ahoj, ahoj..

Moc se omlouváme za dlouhou absenci.. V poslední době toho máme nějak moc.. Škola, zájmy,... Obě bychom potřebovaly nafukovací den.. Nemá cenu se tu donekonečna omlouvat.. Stejně to nikam nepovede.. Takže řeknem jediné, teď moc článků přibývat nebude.. Opravdu jsme na tom s časem špatně.. Navíc, budeme rozjíždět tréninky.. Asi si říkáte jaký?? Objasníme..

Určitě mnoho z Vás (doufáme, že všichni) slyšelo jméno Michael Jackson..  Je to světoznámé jméno popového zpěváka, který nazpíval plno hitů jako Black or White, Billy jeans, Beat it, Thriller, ... No a letos o prázdninách (28.8.2010) se bude v Praze překonávat světový rekord v hromadném tancování právě na písničku Thriller od Jacksona.. A jelikož jsme dost praštěný, my se příhlásily.. Jsme zapsané jako trenérky za Hradec (naše město).. Zkoušíme co to jde, abychom naše postřehy a prakticky celou choreografii mohly předat dalším.. Takže to nás teď tak trošku ovlivňuje v neprospěch webu.. Ale!! Tancujete rádi?? Máte zájem o to, pomoci v překonávání světového rekordu?? Potřebujeme, aby se sešlo 15 000 lidí, kteří by zvládli zatančit tuto choreografii.. Musíme překonat Mexiko!!! Takže Vás tímto prosíme, nechcete se přidat?? Na facebooku se můžete připojit do skupiny.. Stačí kliknout na následující odkazy a pak začít trénovat.. Řekneme Vám jediné, bude sranda!!

Odkazy: >>zde<< a >>zde<<

No a to je asi tak všechno.. Budeme moc rádi, když se přidáte..

Péťa a Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: Omluva..

Datum: 23.01.2010

Vložil: NikkiR

Titulek: =)

Tu písničku jsem už našla, ta jak hraje když damon zabíjí tu čarodějku. Naprosto jsem si ji zamilovala ;) Taky se moc těším =D

—————

Datum: 22.01.2010

Vložil: NikkiR

Titulek: TVD...

Ahoj, tak co viděla jsi už The vampire diaries? Jak se ti to líbilo? mě teda moc, buhožel nemůžu zjistit jak se z toho jmenovala jedna písnička =( Ale fakt pěkná =) Zajímá mě tvůj názor =)

—————

Datum: 22.01.2010

Vložil: obíhám

Titulek: the-twillight-saga.blogcz

ahojkii SB
tak co výzo?? no já hůza :-(
a jinak doufámm že vyhrajete

—————

Datum: 16.01.2010

Vložil: Alciellë

Titulek: Teď se musím stydět

páč já nic nedělám :o( Na školu kašlu, zájmy nestíhám. Dneska mám jet pryč a pak jít na snowboard, ale nejspíš mi to nevyjde. S tou múzou je to u mě stejné, s povídkami mám tedy chvíli pauzu. Na ten thiller nejspíš nepojedu :oD Na mě je to dost složitý .. Vám však držím palce

—————

Datum: 16.01.2010

Vložil: NikkiR

Titulek: =)

Nejsi sama, taky se moc těšímm :)

—————