Nový měsíc aneb co si o tom myslím??

27.11.2009 17:59

Tááákže.. včera jsem byla v kině na New Moon.. Strašně moc sem se tam těšila.. A taky bylo na co.. Samozřejmě sem si jak pobrečela tak i nehorázně nasmála.. Některý ty hlášky bylo prostě luxusní.. A to nebyly jenom hlášky, ale i scény a tak.. Prostě výbuchy smíchu na celý sál.. Klasika.. A to sem nebyla sama.. Plno lidí se tam řehtalo..xDxD

Ale začneme popořadě..

Belliin sen.. Ten byl divnej.. Mě se moc nelíbil.. Byl takovej divnej...xD

Nevím proč, ale začátek filmu mi přišel nějakej urychlenej.. prvních deset minut tam byl Edward a pak ji najednou opustil.. (u toho sem samozřejmě břečela.. teda spíš až když se Bella zhroutila - což nechápu proč zrovna u toho..xDxD).. Ale nádherný bylo, když Edward recitoval kousek z Romea a Julie.. To sem fakt zírala..

Potom se mi líbila oslava.. Emmett zase něco jednou řekl..xDxD Nebudu prozrazovat co, ale byla to narážka na Edwarda (samozřejmě) a na to, že Belle je 18..xDxD Ten kdo to viděl, ví o čem debatím..xDxD A ten kdo ne, musíte hold vidět film..xDxD Pak jsem zůstala čučet, když se Jasper vrhl na Bellu.. Sice sem to viděla, ale v kině to bylo lepší.. Moc se mi to líbilo.. (Sem nějakej sadista..xDxD) A pak taky když se tam u Kiss me? scénky líbali, tak u toho strašně vzdychali, jak kdyby doběhli maraton..xDxD To sem chytla další výtlem.. Ale radši sem byla potichu.. Takže jenom dušenej smích proběhl.. Což mě rozkašlalo..xDxD

No pak přišla na řadu opouštěcí scénka.. To mě samozřejmě dostalo.. Nemusel být Edward tak hnusnej.. To bylo moc tvrdý.. Až sem zůstala doslova koukat.. Kdybyste slyšeli moje nadávky..xDxD

Trochu mě zarazily Belliiny sny.. Moc u nich křičela. Mě to přišlo trošku přehnaný.. Přece jenom, on neumřel.. Jako bejt v její kůži, tak se taky složím, ale ty výkřiky.. No nevím.. Mě se to tam moc nelíbilo..xo(

No a pak přišel na řadu adrenalin.. První jízda na motorce.. To byl mazec.. Pak si Jessica začala stěžovat, že se z Belly stává blázen.. Další výbuch smíchu přišel na řadu..xDxD No a pak vlastně ty motorky.. Jak Bella žuchla.. No a potom si Jacob sundal tričko.. Všechny holky v sále se začaly hihňat nebo vydávaly zvuky.. jako například "Wow" "Jůůů".. apod.. takže sem se musela začít zase tlemit..xDxD

Pak Bella šla do kina s Mikem a Jacobem.. To proběhl další výtlem.. Mike tam byl úplně bílej jak stěna.. Pak se mu udělalo nevolno a letěl na záchod.. No a nakonec mu Jacob řekl že je maršmeloun.. překlad pro nás je padavka.. Ale v angličtině to zní líp.. Takže sem se tam válela opět smíchy..xDxD

No a potom přišel na řadu Laurent.. To sem zůstala koukat.. Úplně sem nemohla pomalu dejchat.. prostě mazec.. ty jeho oči mě úplně dostaly..xDxD až mě celá scénka naháněla hrůzu.. Bejt Bellou tak zdrhám..:-D

A pak konečně přišla facka.. To byl mazec.. Paulovi sedla..xDxD Pak se Jake přeměnil, taky mazec.. bitka mezi nima byla luxusní..xDxD Pak když ostatní zavedli Bellu za Emily, tak to bylo taky hustý.. Prej ty seš ta holka od upírů.. A ty seš ta holka od vlkodlaků.. No výtlem.. Pak ty slavný muffinky.. (podle mě to spíš byly obr muffinky..xDxD)..

No pak se tam 2x málem políbila Bella s Jacobem.. To sem málem ukroutila rukáv od kabátu..xDxD Pak přišla na řadu Alice.. Taky mazec.. Prej Bello co tady děláš..xDxD No další výtlem..xDxD Pak mě naštval Jake.. Jak zvedl ten telefon.. To sem nadávala jak dlaždič..xDxD A takhle to pokračovalo.. (nějak se mi to všechno nechce vypisovat..xDxD ale asi budu..)

Pak ta Voltera.. No to byl taky mazec.. Už jsem si říkala, že to snad Bella nestihne.. Sem ji tam popoháněla..xDxD Pak scénka s Jane.. Mazec.. Jak na ni Alec "sestřičko, měla si přivést jednoho a ty přivedeš dva a půl.." no další výbuch smíchu..xDxD A Aro mi přišel takovej slizkej.. ten jeho hlas byl tak falešnej.. No hrůůza..xD A jak tam potom Felix házel s Edwardem.. To mě opět málem rozbrečelo.. A do toho mi kámoška řekne, že to je jak z Matrixu..Takže další výtlem.. Fakt super.. No a když Alice ukazovala Arovi Bellu jako upírku, tak ta scénka mi nehorázně připomínala Bridget Jonesovou.. Takže další výbuch smíchu..xDxD A pak na konci scény z Voltery, jak odcházeli, tak mi bylo líto těch lidí (návštěvníků.. a mezi nima ty děti..no fujky..)

No a pak přišel na řadu konec.. u toho sem si znovu pobrečela.. Nejvíc se mi líbila scénka u Cullenů.. ta byla žůžová.. Jak tam hlasovaly.. Mezi vzlyky sem se smála.. takže super..xDxD doufám, že si to umíte představit..xD A když přišla na řadu scéna v lese s Jacobem, Bellou a Edwardem, tak sem ani nedýchala..

A konec.. Edwardova poslední otázka se mi líbila i nelíbila.. Já to totiž asi nevydržím 3/4 roku čekat na odpověď..xDxD

A ve zkratce?? Jacobovi to tam seklo.. Ty svaly mu prostě slušej..xD Všichni z něho slintaj..xDxD Film byl nádhernej, jen mi tam chyběly určitý scénky.. Ale neva.. Victorie mě tam štvala..xDxD A vlkodlaci byli úžasní.. To se jim povedlo..

No a teď otázka pro ty co film viděli a dočetli to do konce.. Jakpak se Vám to líbilo??

pac a pusu Vaše Gabča

p.s omlouvám se za menší slohovku..xD

—————

Zpět


Diskusní téma: Nový měsíc aneb co si o tom myslím??

Datum: 28.11.2009

Vložil: MarushQa =)

Titulek: Hmm...

Hmm..
Tak jako dneska jsem byla na NEW MOON v kině s mojí BFFa musím říct,že to bylo totálně KWÁSNÝ !!! Teda jako možná tam Edwarda bylo málo,ale to mi až tak nevadilo,páč ten film byl celkově kwásnej a Jake taky dcl ušel ( =* ) :) ....
A jako nejlepčí byly ty hlášky..xD Emmett a Jasper - ty teda bodovali xD ...Nesutále jsme se s kámoškou řezaly..Prostě kwása :)
...Už se moooc těším na Zatmění, bo aspoň na ofiš trailer k němu :) ...

—————

Datum: 29.11.2009

Vložil: Gabča - admin

Titulek: Re: Hmm...

I já se nemohu dočkat na Zatmění.. Plně s tebou souhlasím.. Hlášky byly naprosto dokonalí..xDxD Smích byl na denním pořádku..xDxD

—————

Datum: 28.11.2009

Vložil: Aďuška

Titulek: JJ

Na ten film mám naprosto stejnej názor jako ty. Jacob tam byl naprosto neodolatelnej :-*

—————

Datum: 29.11.2009

Vložil: Gabča - admin

Titulek: Re: JJ

Jo, Jacobovi to tam moc slušelo..xoP

—————

Datum: 28.11.2009

Vložil: Nikčus SBéčko

Titulek: ps:

ps: moc se mi líbilo jak tam dali ten pohled na Edwarda, když se dozvěděl, že je Bella "mrtvá" Jak tam byla ta socha Krista (bo kdo to je :)) aby každej poznal, že je v Brazilii, i takovej blb jako jsem já :) To se mi moc líbilo

—————

Datum: 28.11.2009

Vložil: Nikčus SBéčko

Titulek: Ahojda

Promiňte, že jsem tu dlouho nebyla, takže nevím jak dlouho máte tenhle krásný vzhled, ale v tý modrý je to skvelý!
Mně se New moon takly moc líbil, byla jsem tam včera s kámoškou a fakt jsme se dooosti nasmály :D Teda takhle, my se smály i při scénách kdy byli všichni zticha :D Já už si ani nepamatuju, který všehcny scény se mi líbily bylo jich tolik vtipnejch.... To bych ani nečekala :)No prostě kino jak Jacob i Mike s těma rukama :D Hláška Edwarda, že upírum se nedá věřit a ať mu věří:D Romeo a Julie :D (Ale Edward to recitoval krásně :) ) Alice byla skvělá :D Volttera- wow. No prostě super film, jenom ta hudba..... No ta mi tam někdy moc nešla... Třeba při útoku Jaspera... Ale jinak se to Chrisovy povedlo :) A ještě mám kalendář na první 3 měsíce v roce :) Dávali ho ve village k menu tak jsme neváhaly :)
Jak se jinak máte??

—————

Datum: 27.11.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Souhlasím

Mám stejný názor na film. Akorát mě štve, že tam bylo málo Edwarda, Jakea moc nemusím. Ale povedlo se jim to až na nějaký chybičky. Všimla sis (to jsem četla na netu a napsala mi to kámoška, at na to kouknu), že Rob má každou jinou bradavku? x-D Když mi to psali, tak jsem měla fakt co dělat, abych se udržela.

—————

Datum: 27.11.2009

Vložil: Gabča - admin

Titulek: Re: Souhlasím

Cože?? Tak to sem si vážně nevšimla.. Asi nejsem tak všímavá..xDxD Ale teď mě to pobavilo.. Už mě od smíchu bolí břicho..xDxD

—————