Novorození upíři!!!

20.09.2009 16:04

Táááák.. Všichni ste to už viděli, jsem si tím jistá, ale prostě to tu nesmělo chybět.. Jsou to vážně hezký fotky z natáčení scény, kdy tito upírci přicházejí do Forks.

Jak si můžete všimnout, při natáčení jsou tam i potápeči. (Ti ve filmu vidět nebudou..xDxD)

Já osobně bych do tý ledový vody asi nevlezla.. Jsem furt jenom zrzlá, takže já a novorozený upír?? fakt ne..xDxD

Jo a jeden novorozený mi připomíná fantomase, nemůžu si prostě pomoct..xDxD

Fotky jsou níže ve fotogalerii a jestli vás zajímá víc, tak klikněte na zdroj..xoP

 

Gabča..xo*

zdroj: newmoonmovie

—————

Zpět


Fotogalerie: Novorození upíři!!!

/album/fotogalerie-novorozeni-upiri-/upi-jpg/
/album/fotogalerie-novorozeni-upiri-/up-jpg/
/album/fotogalerie-novorozeni-upiri-/upir-jpg/
/album/fotogalerie-novorozeni-upiri-/upiri-jpg/
/album/fotogalerie-novorozeni-upiri-/ri-jpg/

—————


Diskusní téma: Novorození upíři!!!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.