Novinky s DVD Stmívání??

06.12.2009 10:30

CIAO!!!

Opět se hlásím.. Bohužel, to se mnou vypadá špatně.. V pátek sem zašla k doktorce a napařila mi antibiotika.. A je mi i podstatně hůř.. Takže převážně ležím, spím, piju čaj,.. No znáte to..xo(

Zpět k tématu.. V pátek jsem slíbila podrobnější informace k vydání DVDčka Twilight.. Doufám, že je to pravda..xDxD

V sobotních novinách se objevila obří reklama, že DVD bude v prodeji od 11. prosince 2009 ve speciálním balení za 69,- Kč!!!!!!!

Takže pokud je to pravda, budou nálety na trafiky..xDxD takovou úžasnou nabídku přece si nemůžeme nechat ujít..!!!xDxD

Tak kdopak si pořídí DVDčko???

No já nad tím budu uvažovat.. Třeba jako dárek k Vánocům..xDxD

Ale pořád mi vrtá hlavou jedna věc.. Dál jsem prolézala skrz na skrz tuto stránku a našla jsem informaci, která mě zaráží..

Dne 11. 12. 2009 (pátek) vychází:
Alena Filmexport Home Video 49 Kč  
Hercule Poirot 26 - Vražda v ulici Hickory Amercom 69 Kč  
Hon na myš Eusebius 49 Kč  
Sebastian a Marie Morgana 2. DVD Atypfilm 69 Kč  
Slečna Marplová 13 - Kapsa plná žita Amercom 69 Kč  
Spravedlnost psanců KaB Music 49 Kč  
Stmívání Blesk 69 Kč nevyšlo
Třetí planeta Filmag 45 Kč  
Zálesák North Video 49 Kč přibližné datum
Ženatý se závazky 20 Amercom 49 Kč

 

Jak si můžete všimnout.. Možná to nevyjde.. A co je to vlastně za tabulku?? Ukazauje nám, jaká DVDčka se budou přidávat do přílohy k novinám.. Vlastně samostaně si je můžete koupit..xDxD

pac a pusu Vaše Gabča

zdroj: zde, zde

—————

Zpět


Diskusní téma: Novinky s DVD Stmívání??

Datum: 06.12.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Kéž by to vyšlo :D

Ahoj, no napečíno nemáme, vlastně nic x-D Letos to je u nás příšerný. Jinak nezávidím ti, že marodíš, pak to dohánění je hrůza. No dneska mi není o nic líp, ale snad to přejde, jsem zasypána učením. Máme se naučit recitovat Máj, vypsat si ukázky k různým prostředkům, atd. .. Tolik učení, až je mi z toho ještě hůř. No já si jdu dodělat učení, páč je mi blbě. Jinak doufám, že Stmívko vyjde ;o) přece jen neuškodí mít originálku :D

—————