Novinky na webu..

25.10.2009 11:35

Jak už ste si všimli, rekonstrukce konečně začala.. Slíbily jsme, že Vás budeme průběžně informovat o novinkách, které jsme buď pozměnily nebo něco nového přidaly.. A jelikož se mají sliby plnit, rozhodla jsem se, že Vás zasvětím do novinek.. Asi byste je hledali dlouho.. Tak to vezmeme po pořádku..

1) Nový design.. Už mě tamten docela štval.. Tak jsem udělala nový.. Doufám, že se líbí.. Pokusím se ho ještě doladit, aby nebyl takový, ale přibližně takto bude vypadat..

2) SB.. Jelikož jsem seřazovala SBčka podle abecedy (né podle oblíbenosti - to byste museli být všichni na 1. místě..xo*), mohlo se stát, že jsem na někoho zapomněla.. Pokud je tomu tak, určitě se ozvěte.. Hnedka napravíme..

3) Rubriky.. Přejmenovala jsem rubriky a trochu to porovnala.. Pokud nevíte, co kde je, tak klikněte SEM!!! Zde je mapa stránek.. Ta by Vám měla hledání usnadnit.. Postupně Vám sem napíšu podrobnější změny každé rubriky - teda až bude zcela hotová!!!xoP

4) Ankety.. Přišlo mi, že minulé ankety tu byly už dloooouho.. Proto jsem udělala konečně nové.. Budeme moc rády, když se do nich znovu zapojíte.. Bude je měnit každé 2 měsíce.. A hlavně, bude jich tu mnohem víc.. Takže pokud narazíte na nějaký článek a bude tam anketa, určitě se zapojte.. Nás to jen a jen potěší..xo)

5) Web and other.. A teď k této rubrice.. Zde naleznete činnosti týkající se tohoto webu, ale i něco pro zpříjemnění volné chvilky!! Pár z Vás ste se už zapojovali, ale kdo ne, určitě zkuste své štěstí ve skládání puzzle a provětrejte mozkové závity v testech.. Vše budeme průběžně doplňovat.. A pokud byste nám chtěli jakkoli pomoci, tak neváhejte a napište nám na maila..

6) Together forever.. Toto není snad ani novinka.. Je to spíše upozornění.. Jelikož není mnoho času na psaní, rozhodla jsem se, že díly budu přidávat každých 14 dní.. Budu se moc snažit, aby jich bylo více než jeden.. Ale nic neslibuju.. Doufám jen, že mě nezanevřete a budete číst rádi dál..

7) Postavy.. Ano, o tomto jsem se už mnohokrát zmiňovala.. Ale zatím nebyl žádný ohlas.. Nevím, jestli jste pro, aby to tu bylo.. Samozřejmě já to dodělám, jenomže netuším jak se Vám to líbí, jestli byste něco přidali nebo nedávali tam.. Budu moc ráda, abyste sdělili Váš názor.. Neberte to jako buzeraci, ale jako pomoc příteli v nouzi - teda pokud jsem Váš "přítel"..Díky!!

8) Songs.. Tak tohle není nová rubrika.. Jen jsem na ní trošičku pozapomněla a nedodělala jsem ji.. Nevím, co bych k ní řekla, možná jen to, abyste ji navštívili a napsali Váš ctěný názor.. xDxD A kde ji najdete?? No buď TADY nebo přes movies and others, a níže podsekce songs..

No a to bude asi všechno!!! Myslím, že jsem napsala všechny hotové novinky.. Doufám, že se Vám změna líbí.. A děkuji za to, že ste si to celé přečetli.. Přeju krásný zbytek neděle a ti, kdo mají prázdniny také od pondělí, tak přeju krásný prázdninový týden!! A kdo ne, těm taky přeju krásné prázdniny..

pac a pusu Vaše Gabča

—————

Zpět


Anketa

Líbí sem Vám změny na webu??

Ano!! Jsou super..
(7)
58%

Ale jo jde to, mohlo by to být lepší!!!
(1)
8%

No jsou strašný!!!
(3)
25%

Nezájem..
(1)
8%

Celkový počet hlasů: 12


Diskusní téma: Novinky na webu..

Datum: 26.10.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Nessa mě předběhla! :D

Souhlasím opět s Nessou. Ty novinky jsou úžasné a přehledné. Tolik práce, že já se můžu zahrabat, že mám opět bordel na blogu a nic nedodržuju. Každopádně ted jsem aktualizovala článek Credo che questo! - Důležité novinky, kam jsem dopsala nové postavy a jejich obrázek. Zítra první díl stejně jako Belly, doufám ;o) Ty ankety jsou super ;o) Fakt! Těším se na další!

—————

Datum: 25.10.2009

Vložil: Nessa

Titulek: Hurrrá

Tolik změn za tak krátkou dobu?Tý jo! Nechce se mi to všechno rozepisovat, alespoň ve zkratce to sepíšu. Moc se mi to líbí.Design je krásný, v rubrikách se moc nevyznám, ale časem se to zlepší,ankety mi přijdou úžasná-už jsem i hlasovala,testy si udělám a puzzle jsem už skládala,TF snad přežiju a určitě zůstanu věrná, k postavám se uričtě vyjádřím a písničky jsem si stáhla a ukolébavky jsou krásný.
Tak snad to takhle stačí.:o)
pa Nessa

—————