Novinky??

24.11.2009 19:40

CIAO!!

Sice jsem sem chtěla dát nějaké novinky, ale bohužel se mi nic nezamlouvá.. Všude samá videa s rozhovory.. A to se mi sem prostě nechce dávat.. Takže číhám číhám.. Snad brzo něco objevím..xDxD

Jak už všichni jistě víte.. za dva dny jdeme s Péťou do kina na NM.. nemůžu se dočkat.. Sice jsem na netu našla už film i titulky.. Ale snažím se neodolat.. Držte mi palce..xDxD

Ve čtvrtek vás čeká nový designový obrázek.. Tak doufám, že se Vám bude líbit..

Toť pro dnešek vše.. Jakýkoli dotaz na nás nebo na web napište do komentáře..

pac a pusu Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: Novinky??

Datum: 25.11.2009

Vložil: Gabča

Titulek: Re:

Janča: Mooooc děkujem.. Určo užijem..
Alciellë: Jej, tak to je pech..xo( A děkujeme..

—————

Datum: 25.11.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: New Moon

New Moon mi měl přinést bratranec, ale jako naschvál onemocněl. Zákony schválnosti u mě tenhle týden pracují na plné obrátky, že ruším program celého týdne i víkendu. Ted mi Adri New Moon posílá, páč net si usmyslel, že mi to prostě nestáhne a megavideo nedovolí zhlédnout. Pravděpodobně film uvidím až zítra. Ty se drž a v kině si to užijte!!!

—————

Datum: 25.11.2009

Vložil: Janča Sb

Titulek: Užijte s to:-)

tak si to kino mmoooc užijte

—————

Datum: 25.11.2009

Vložil: Majda

Titulek: Prosba

Mohla by si sem dát prosím odkaz na NM s titulky?Do kina se nedostanu,budu v nemocnici.Děkuju moc!

—————