Nová podoba Jacoba..

07.11.2009 10:10

Máme novou podobu Jacoba jako vlkodlaka.. Je vidět, že změna je docela veliká.. Na první pohled to tak nevypadá, ale je tam.. Co na ní říkáte??? Jste rádi, že proběhla?? Mně osobně přijde, že ta jeho první podoba byla hodně umělá..xoP

Nebudu Vás zdržovat a porovnejte sami..

Srst a držení těla..

23w8zm0

Oči, čumák a zuby..

t5kfur

Video...

No, tak který vlkodlouš se Vám líbí víc?? Ten starý nebo ten nový??? Mně teda ten nový...xDxD

pac a pusu Vaše Gabča

zdroj: zde

—————

Zpět


Diskusní téma: Nová podoba Jacoba..

Datum: 11.11.2009

Vložil: Gabča

Titulek: Re:

Přesně holky.. Ten novější je prostě důvěryhodnější..xD

—————

Datum: 11.11.2009

Vložil: Clair-sbško

Titulek: hmmm

Mne sa viac páči ten tmavší. Neviem je mi sympatickejší...

—————

Datum: 11.11.2009

Vložil: Nikki

Titulek: NEW!!

Nejlepší je ten nový, vypadá víc opravdově :) ten starý je spíš takvový plyšák do postele xD

—————

Datum: 10.11.2009

Vložil: Janča Sb

Titulek: New je lepší

Já moc Jacoba nemusím(skoro vůbec)
ale když už tak je lepší ta nová podoba to musím uznat:-D

—————