Nová image Kristen...!!! Proč???

20.06.2009 19:22

New IMAGE..!!!

Prý je to proto, že dostala novou roli ve filmu "The Runaways"..

Co na to říkáte??

Mně osobně se to moc nelíbí, ale je to můj názor..třeba se to někomu líbí.. xo)

Zdroj: justjared

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Jaký je Váš názor na novou image??

Datum: 26.06.2009

Vložil: Nessa

Titulek: :-/

Můj názor? Abych pravdu řekla, tak mně se to moc nezamlouvá. Nehodí se mi to k ní je o hodně starší.:-( Snad v Zatmění bude vypadat jinak, než teď.:-(

—————

Datum: 20.06.2009

Vložil: Tess** (lovelyone.blog.cz)

Titulek: Hmm ..

Je jasné, že když měla ty vlasy předtím, jako hnédé dlouhé, že vypadala líp.. Ale teď.. přijde mi taková starší a nemůžu říct že ji to nesluší nebo tak..

—————

Datum: 22.06.2009

Vložil: Péťa..xoP

Titulek: Re: Hmm ..

No mně se to opravdu nelíbí :-(
Já osobně bych tohle kvůli filmu nepodstoupila, ale tak zas je to její věc noo .. :--(

—————