New moon soundtrack!!!

22.09.2009 17:42

Tááák.. a máme zveřejněn soundtrack..to to ale trvalo, co?? 

New Moon Soundtrack Cover

1. Death Cab For Cutie – “Meet Me On The Equinox”
2. Band Of Skulls – “Friends”
3. Thom Yorke – “Hearing Damage”
4. Lykke Li – “Possibility”
5. The Killers – “A White Demon Love Song”
6. Anya Marina – “Satellite Heart”
7. Muse – “I Belong To You (New Moon)”
8. Bon Iver and St. Vincent – “Roslyn”
9. Black Rebel Motorcycle Club – “Done All Wrong”\
10. Hurricane Bells – “Monsters”
11. Sea Wolf – “The Violet Hour”
12. OK Go – “Shooting The Moon”
13. Grizzly Bear – “Slow Life”
14. Editors – “No Sound But The Wind”
15. Alexandre Desplat – “New Moon (The Meadow)”

 

A jak si můžete všimnout - Muse tam jéééé...xDxD

Gabča..xo*

 

zdroj: newmoonmovie

—————

Zpět


Diskusní téma: New moon soundtrack!!!

Datum: 22.10.2009

Vložil: NEW MOON SOUNDTRACK

Titulek: Stáhněte si soundtrack zdarma

ověřený odkaz:

https://rapidshare.com/files/296238836/New_Moon_Soundtrack.zip

—————

Datum: 24.09.2009

Vložil: Sabi

Titulek: www.sheemess.blog.cz

drtivou většinu z nich neznám, už se těším až si ho poslechnu

—————

Datum: 24.09.2009

Vložil: Izzy Mary

Titulek: Juu

Juuu já už jsem celá natěšená, až to konečně bude v prodeji!!:-D

—————

Datum: 23.09.2009

Vložil: Nessa

Titulek: hurráá

Byla jsem napnutá, jak kšandy. Už jsem ani nedoufala, že to zveřejní. Písničky si určitě vyhledám.
Muse? Tak to jsem velice nadšená. A taky z Grizzly Bear. Ty se mi taky moc líbí.:o)

Nessa

—————