Nemoc na webu!!

30.11.2009 17:07

Ahojda všichni!!!

Tak je to tady.. I my sme podlehly nemoci zvané chřipka.. Není to sice prasečí, ale i tak to nic příjemného není.. Asi se tu nic moc dít nebude.. Ale snaha bude.. Povídky se psát budou, ale neví se, kdy budou přidány.. (snad co nejdřív..) fotky, videa, informace, atd.. se budou vyhledávat, ale jen někdy.. Bohužel nám není natolik dobře, abychom trávily naše volno na počítači.. Budeme se snažit porazit ty neřády bacily..

Takže to je asi vše.. Možná zítra něco přibude.. Netušíme..

Mějte se krásně, pááá

Péťa a Gabča

P.S. možná se divíte, jakto že je to psáno v množném čísle.. Ale obě dvě jsme onemocněly o víkendu.. Jelikož chodíme i do stejné školy, je to docela vtipný..xDxD

—————

Zpět


Diskusní téma: Nemoc na webu!!

Datum: 02.12.2009

Vložil: Nemocná Nikčus♫

Titulek: Taky, taky... :(

ou, jste na tom stejně jako já, já sice už nemám teplotu, ale zase jako skvěle mi s tim kašlem taky neni :( Tak se snas všichni uzdravíme :)

—————

Datum: 01.12.2009

Vložil: NikkiR

Titulek: Uzdravte se!

Uzdravte se brzo =) jinak že by vyhrály všechny tři? to není dobrý nápad =) proto je to zajímavý =) sama jsem nevěděla komu dát hláásek =D

—————

Datum: 01.12.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Uzdravte se! Podléhá víc lidí, tak se jich zbavte :D myslím bacily

Díky moc, původně jsem měla jiné okraje i barvy, to si nechám na jiný design ;o) Tyhle barvy mi poradila Krys, takže jí za to vděčím. Jinak se co nejdříve uzdravte ;o) Těším se jak na povídky, tak na novinky. Bohužel teď musím dopsat nějaký články na blog a hlavně se učit :-( Zítra mám ráno fiktivku a pak 7 hodin ve škole, píšu dva velký testy a jedno velké zkoušení :-(

—————