Konec Together forever

20.12.2009 12:03

KONEC!!!

Tak už jste rozhodli o konci poídky Together forever.. Ukončila jsem anketu..

A jak to dopadlo???

Jak by sis přál/a, aby skončila povídka??

Happy end!!
(7)


88%

Bad end!!
(1)


13%

Je mi to jedno
(0)
0%

Celkový počet hlasů: 8

No takže to vidíte.. Chcete Happy End!! Možná tomu nebudete věřit, ale já sem docela chtěla Bad end.. Byla by změna.. Jenže nerada ukočuji něco špatně.. Pak bych toho akorát litovala.. Takže je to jasný!!! Povídka se šťastným koncem BUDE!!!

Všem, co se zúčastnili hlasování děkuji!! Blížíme se k závěru.. Tak vydržte až do konce..!!!

Mějte se krásně, užívejte víkednu..

pac a pusu Vaše Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: Konec Together forever

Datum: 20.12.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: To je super!

Super, sice jsem se nezúčastnila, páč jsem byla pro oba konce, alespon víš, jakým koncem to ukončíš ;o)

—————