Jak to vypadá??

22.12.2009 17:17

ČAUKY!!! Všechny zdravím!!

Mám pro Vás tolik informací, že nevím kde začít.. Tak třeba..

Byla další "soutěž" v poznávání herců.. A tentokrát se jedna z Vás trefila..xoP Sice si trošku pomohla zvětšením fotky (potvrdila si tak svou teorii..xoP), ale i tak má můj obdiv!!! Alciellë GRATULUJU!!! Uhodla si, že hercem byl Michael Sheen - představitel Ara..!!xo)

Za další.. Dneska bych chtěla napsat, co možná nejvíc z TF.. Do Vánoc bych to chtěla mít napsané.. Takže k večeru si k tomu sednu a snad vyplodím něco kloudného, co by se dalo použít.. V poslední době mi to prostě nejde.. Nic se mi nějak nedaří napsat.. A fakt se snažím..xo(

Z toho vyplývá, že buď zítra nebo na Štědrý den, bych chtěla uveřejnit EPILOG k Together forever.. Chtěla bych tak poprosit ty, kteří si dělají ten čas a čtou si výplody mé fantazie, tak aby zanechali k poslední (20. kapitole - až bude uveřejněna..xDxD) nějaký koment.. U epilogu se dozvíte proč..xDxD

Další zprávou je to, že Péťa je znovu nemocná.. Teda už dlouho, ale nějak sem to nestihla napsat..xD Má angínu, takže leží leží a leží.. Moc Vás všechny pozdravuje..xo*

A pak další zpráva.. V době vánočních prázdnin se tu asi nebude nic moc dít..xo( Budu ráda, když se dostanu vůbec na počítač.. Samozřejmě, když se mi to podaří, tak sem něco hodím (teda když něo objevím) a navštívím SBčka a jiné blogy a weby.. No prostě to bude záhul..xDxD

Pak jsem našla pár dotazů.. Chtěla bych Vás tak poprosit, když nám napíšete kdekoliv nějaký komentář nebo zanecháte vzkaz, že byste potřebovali s něčím pomoct nebo tak něco, NEZAPOMEŇTE napsat adresu Vašeho blogu nebo webu.. Já nebo Péťa pak nevíme, komu máme napsat.. Rády pomůžeme, když to bude v našich silách, ale pokud nevíme kam napsat, tak se nám to bohužel asi nepovede..xo(

Určitě sem ještě něco chtěla, ale teď si zaboha nemůžu vzpomenout..xDxD

Snad něco napíšu.. A pokud ano, tak v nočních hodinách by tu něco přibylo.. Asi tak kolem 9-10 večer..xDxD

Takže zatím čauky!!! Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: Jak to vypadá??

Datum: 22.12.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Ještě čtvrt hodky :D

Tak to si počkám, jinak díky, ale byl mu podobný, ne jak ten předchozí, u kterého jsem netušila :oD Zítra zveřejním postupně jednotlivé části překvápka až do nového roku :D a na Nový rok komplet program :D možná dřív, drž palce, stále toho dost chybí. Přeji Petě, at se co nejdříve uzdraví a oboum Štastný a veselý, bohatýho Ježíška a štastný Nový rok ;o)

—————