info o Gabče..

24.10.2009 11:52

Čauky!!!

Jmenuji se Gabriela.. Je mi 16let a narodila jsem se v Hradci Králové, kde i bydlím.. Navštěvuji Obchodní akedemii v HK..

 

Bydlím v paneláku s mamkou a babičkou..xo( Mám rozvedené rodiče.. Jelikož nemohu mít psa (moc bych ho chtěla - jorkšírka..xD..), mám alespoň křečka.. Je mu půl roku a jmenuje se Edík..xDxD Je to syrský křeček. Jeho barva je černá a miluje piškotky..xDxD

 

Mám ráda čtení knížek, poslouchání hudby, spaní, tenis, brusle a samozřejmě počítač..xDxD

 

Ráda bych jela do Ameriky nebo alespoň do Anglie.. Jenže bych se nejdřív musela naučit dobře anglicky.. Což bude veliký problém.. Sem prostě strašný tele..xDxD

 

A jak vypadám?? No jsem středně vysoká.. Postava akorát - teda všichni to tvrděj..xDxD Mám blonďaté vlasy, které nosím nejradši stažené. Momentálně jsou nad ramena, to víte, ukecala jsem mamku na letní sestřih (je kadeřnice..).. Teď jen čekám, až dorostou.. Moje oči jsou zelené někdy zelenošedé.. Na krku musím mít nějaký řetízek nebo něco podobného.. Když jsem nervózní nebo se nudím, což se stává poslední dobou často, tak si s ním hraju.. Nejraději nosím sportovní oblečení.. Neoblékám se do žádného stylu.. Sice jsem byla nějakou chvíli ulítlá na černou - což si pár lidí myslelo, že jsem emo, tak i na růžovou barvu - což jsem si vysloužila přezdívku barbie, ale opravdu taková nejsem..xDxD

 

A jaká je má povaha?? Je to dost obtížné určit, ale pokusím se být málo sebekritická.. Radši použiju malinkou "básničku", která mě opravdu vystihuje.. "Jsem anděl,ale občas pěkný ďábel. Umím šíleně milovat,ale taky nenávidět. Samotě se vyhýbám,ale občas ji vyhledávám. Jsem stále vysmátá,ale slzám se někdy neubráním.Jsem prostě jako každá jíná,ale přesto jedinečná." No a jinak jsem beran, takže strašně tvrdohlavá, urážlivá a většinou musím mít pravdu..xDxD Jako malá jsem nesnášela prohru, ale teď už ji vcelku snesu..xDxD Zároveň jsem velice společenská.. Někdy to tak nevypadá, ale když mě to chytne, tak to pak stojí za to!!

Tak doufám, že ste si udělali alespoň nějaký obrázek o mně!!

Vaše Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: info o Gabče..

Datum: 06.02.2010

Vložil: mil01

Titulek: Wooow

No tohle takove super povidky a mas 16 roku!! No uzasne ty ses asi vazne talet. :-)

—————

Datum: 27.11.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Jasná to páka.

Obrázek jsem si udělala. Konečně vím o tobě alespoň něco ;o) A ten obrázek? Jedna z nejky kámošek.

—————