Hostitel jako film???

05.10.2009 17:56
Stephanie Meyer má obrovský úspěch s Twilight ságou a  pokračuje s Hostitelem..

host

Variety píše, že producenti Nick Wechsler, Steve a Paula Mae Schwartz využili své vlastní peníze získali práva na uvedení filmu..

Andrew Niccol napíše scénář..

Takže to vypadá, že film opravdu bude.. Já bych ho chtěla určitě vidět.. A co vy??

pac a pusu Gabča..xo*

zdroj: newmoonmovie

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Hostitel jako film???

Datum: 12.12.2011

Vložil: Kaji

Titulek: Super

Knížku jsem četla a moc se mi líbila. Dokonce jsem na anglické Wikipedii četla, že bude mít pokračování.

—————

Datum: 03.03.2011

Vložil: Barbora

Titulek: Dokonalost

Ta kniha je úplně boží a s mou představivostí ten příběh pak prožívám ve snech, promítá se mi tam jako film (celou noc) přesně to, co jsem si přečetla. Toto zatím dokázala jen Twilight saga, Hostitel a Čachtická paní a že jsem hodně sečtělá. Už se těším, až jí začnu číst od začátku. :o)

—————

Datum: 02.01.2010

Vložil: Áďa

Titulek: hmm...

Moc se těšim...knížka byla uplně úžasná nikdy (kromě twilight ságy) se mi nestalo abych jedním dechem přečetla celou knížku...zvládla jsem to za dva dny...a ještě je boží, že vás donutí o tom přemýšlet jak přes den tak i v noci když se snažíte usnout...prostě Stephenie má mou poklonu..!!

—————

Datum: 02.01.2010

Vložil: nici

Titulek: herci

na youtube by měla hrát melanii nějaká evange neco lily a iana ian somerholder tak doufám že tu roli dostanou protože ten trailer vypadal moc hezky

—————

Datum: 05.12.2009

Vložil: Angie

Titulek: To je blbý

Četla jsem jí, je naprosto úžasná. Nevím jak popsat moje nadšení, nic takového jsem ještě nikdy nečetla. Opravdu moc moc pěkný příběh.
Ale nesouhlasím s tím, že bude se natáčet film. Zase to celé zkazej. Tím, že natáčej Twilight sagu to celé pokazili. Je spoustu fanoušků, jako jsem já, které milují knihy, ale nemusej filmy. Nebudu jediná.
Nikdy se jim nepodaři přenést atmosféru ve knížce na obrazovku. Příběh takového rázu může existovat jenom na stránkách knihy. Já se záměrně nechci koukat na film, protože by mi pokazili všechny moje představy a podobně. Ten příběh, který jsem četla já, bude existovat jenom v mé hlavě.

—————

Datum: 10.10.2009

Vložil: Gabča

Titulek: Re:

No já knížku taky ještě nečetla.. Ale chtěla bych..xDxD I přesto, jsem taky moc zvědavá, jak to udělaj..xo)

—————

Datum: 08.10.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Nééé - já to ještě nečetla :oD

Já ho ani nečetla :o( ještě a ani se na to nedostanu, máme tolik učení, ta firma, referáty a čtenářák. Díky za otázky, oficiálně se vrácím o víkendu x-D

—————

Datum: 08.10.2009

Vložil: NikkiR

Titulek: Jééé

Nádhernáá knížka!! mě se teda moc líbila a jsem zvědavá jak to udělají xD

—————

Datum: 08.10.2009

Vložil: ClairdeLune-sbško

Titulek: hmmm

mne sa Hostiteľ po pravde moc nepáčil, ale aj tak si pozriem, len tak zo zvedavosti...

—————