DVD Stmívání v blesku???

04.12.2009 10:23

No asi to byla jen kachna..xo(

Kámoška mi včera na maila poslala odkaz na, že dneska mělo vyjít DVD Stmívání za 49Kč v přílo

ze blesku.. Ale bohužel se tomu tak nestalo.. Místo toho tam dali film Čokoláda..

Mám tu pro Vás pár otázek..

1) Jste rádi, že to nakonec nevyšlo??

2) Kdyby to byla pravda, koupili byste si ho??

3) Přijde Vám ta cena optimální??

No tak to by mohlo stačit..

pac a pusu Vaše Gabča

zdroj: zde

—————

Zpět


Diskusní téma: DVD Stmívání v blesku???

Datum: 12.12.2009

Vložil: haninka

Titulek: Vyšloo :D

jj :d hned sem maminku poslala aby mi ho koupila:d jelikož já doma ležím s chřipajznou :D ááh....ani nevíte jak bych chtěla očekovat ty bonusy na tom :da le néé :D až k vánocům prej :D

—————

Datum: 11.12.2009

Vložil: simmčaa

Titulek: už vyšlo

dnesj sem si ho koupila za 69kč

—————

Datum: 10.12.2009

Vložil: Katka

Titulek: Stmívání

Ahoj všichni stmívání vyjde 11.12.09 takže zítra za 69Kč

—————

Datum: 04.12.2009

Vložil: Gabča

Titulek: Re:

já sem to taky našla,ale stejně si myslím,že to stejně nevyjde..zítra podám přesnější informace..

—————

Datum: 04.12.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Tak ti nějak nevím

Každé ne má své výhody i nevýhody. Kdyby to vyšlo, rozhodně bych si to koupila, ale zase mi přijde divný, že tak skvělý film vyjde v Blesku za pouhých 50Kč nebo kolik .. Je to celý divný, ale nepohrdla bych tím, aspon bych to měla na DVD - podle mě to bude kec :oP Ale zase by měli tržby :D už vidím, jak si to lidi kupují a na mě nic nezbyde

—————

Datum: 04.12.2009

Vložil: NikkiR

Titulek: Opravdu!

Říká se že to výjde 11.12 ;)

—————