Důležité informace.. POZOR!!

13.11.2009 23:22

Nevím, jak dlouho to už je, ale zjistila jsem to až teď.. Jsem nějaká asi opožděná.. Takže.. Jak všichni víte, rádio Evropa2 napomáhala k tomu, aby Nový měsíc byl uveden v kinech ve světové premiéře.. Byť jsem nedoufala, v České republice se našlo přes 30 000 fanoušků a tak se pomoc vyplnila.. Teda jenom částečně.. Níže najdete informace, jak to dopadlo.. Mě osobně to zrovna moc nepotěšilo.. Myslela jsem si, že to bude jinak zařízený, ale co se dá dělat no..xo(

Díky vám všem může Evropa 2 přinést sérii exkluzivních předpremiér v celé republice. Neváhejte a rezervujte si vstupenky co nejdřív.

Diváky v Praze a Brně srdečně zve Palace Cinemas na exkluzivní předpremiéry do kin :

Praha

23.11 Palace Cinemas Nový Smíchov – 18.00

24.11 Palace Cinemas Nový Smíchov – 18.00

Brno

23. 11 Palace Cinemas Velký Špalíček – 18.00

24. 11 Palace Cinemas Velký Špalíček – 18.00

Síť kin Cinestar Vás srdečně zve na kombinované projekce filmu Stmívání a exkluzivně Nový měsíc v následujích termínech:

23.11. Ostrava - 17.30

      23.11 Hradec Králové - 17.30

24.11. Ostrava - 17.30

24.11. Hradec - 17.30

24.11. Plzeň - 17.30

24.11. České Budějovice - 17.30

24.11. Olomouc - 17.30

25.11.    Mladá Boleslav - 17.30

25.11  Liberec - 17.30

25.11 Jihlava - 17.30

25.11 Pardubice - 17.30

No tak tohle je přehled, jak to dopadlo.. Co na něj říkáte?? Využijete toho někdo??

Já asi ne.. Spíš půjdu na premiéru, tu pevně stanovenou..xDxD

No nic.. Tak to byla taková malá vsuvka.. Nevím jestli si to uvědomujete, ale premiéra je za 13 dní.. Strašně rychle to uběhlo.. Já to nějak ani nepostřehla.. Dneska sem najela na počítadlo a zůstala sem upřímně čučet..xDxD

No asi radši pomlčím.. Jen ještě malá vsuvka.. Další kapitola Together forever bude do úterka určitě.. Zítra bych se do toho chtěla konečně pustit.. U této kapitoly bude malé překvápko.. To se týká změny hlavního obrázku.. Vytvořila jsem nový, tak snad se Vám bude líbit.. No a chtěla bych jen ještě říct, že děj do konce je promyšlený, takže do Vánoc bych chtěla povídku dopsat a plně se věnovat nové..

Teď už opravdu končím.. Jsem se zase nějak rozepsala.. Přeju Vám všem krásnou dobrou noc a ti, co si to budou číst a ž zítra ráno, tak přeju krásný dobrý den..xDxD Mějte se hezky a užijte si prodloužený víkend..

Pac a pusu Vaše Gabča

zdroj: zde

—————

Zpět


Diskusní téma: Důležité informace.. POZOR!!

Datum: 14.11.2009

Vložil: Nikčus sbéčko

Titulek: ahojda

ahojda sbéééčko! jak se máš?
jo tady už jsem dlouho zapsaná, ale super přehled, ještě jsem to neviděla

—————