Dnešek?? Nic moc..

10.12.2009 21:55

Čauky!!

Tak dneska se toho moc nedělo.. Nikde mě nic nezaujalo.. Možná zítra něco najdu.. Snad.. Docela mě štve, že žádné novinky z Eclipse nikde nejsou.. Fotky, trailery, videa z natáčení, atd..

No ale neusnula jsem na vavřínech.. Pomalu ale jistě dodělávám rubriku herci a herečky.. Zítra se na to snad s Péťou vrhnem, abychom to dodělaly..xDxD

A pak jsem ještě dneska pokročila v 16. kapitole.. Fakt se snažím to dopsat.. Ale v poslední době mi to moc nejde.. Nechci to odfláknout, takže to trošku trvá.. Do konce tohoto týdne by tu měla být.. Nebudu slibovat (zase to nesplním..xDxD)..

Tak to je takové malé shrnutí za dnešek..

pac a pusu Vaše Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: Dnešek?? Nic moc..

Datum: 12.12.2009

Vložil: Nikčus♫ SBéčko

Titulek: Niiiic

ahoj, no jsme na tom stejně, už jsem o tom psala článek na blog a omílám to pořád dokola :)) Přesně z Eclipse nám dali jednu stillku a tim to hasne? Měli by nám udělat radost, nebo tam za nima pojedu a řeknu jim něco :D Mějte se, drahá SBéčka :)

—————

Datum: 11.12.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: :o)

Určo to dodržíš a pořadí se vám to dodělat ;o)

—————