další 2 SB!!!xo*

27.08.2009 21:02

Ahojky z dovči..!!xo*

Co člověku zvedne na dovolené náladu?? žádost o spřátelení..xDxD

Né a teď vážně.. Máme další SB..!! xoP jsem moc moc moc šťastná..xo) směju se jako sluníčko..xDxD

Jedním z SB je Lenča.. má krásný blogííís o Twilight.. krásný videa, různé novinky ze světa TWILIGHT ságy a plno dalšího..určitě zavítejte.. mě osobně se tam moc moc moc líbí..xo)

kam?? SEM!!!

No a druhým je Miška a Gabča..( ta Gabča jsem já..xDxDxD).. s Míšou sme si založily webíík o seriálu FRIENDS (Přátelé).. Je to taková menší reklamka..xDxD Pokud taky žerete tento seriál, tak určitě naštivte.. mě i Míšu by to moc potěšilo..je teprve na začátku, ale podle mého je tam docela dost článků..( Páááni, to sem se rozepsala..xDxD)

a kde naštívit?? TADY!!!

Takže se tu svámi loučíííím.. mějte se hezky a brzy..

čauky!!! Gabča..xo*

—————

Zpět


Diskusní téma: další 2 SB!!!xo*

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.