Česko proti chudobě!!!

03.11.2009 17:26

Čauky!! Na stránkách Kyrenaiky jsem našla velice zajímavý článek, který mě uchvátil natolik, že se svámi podělím.. Doufám, že Vás to také tak zaujme.. Sám název tohoto článku hodně napovídá.. Budu ráda, když si ho přečtete dokonce.. Díky..!!

Česko proti chudobě..

Co to je?? Je to organizace, která napomáhá, aby ve světě nedocházelo k hladomoru, aby klesla předčasná úmrtnost zejména u dětí, na různé nemoce typu AIDS, malárie a mnoho dalšího.. Většinou se toto vyskytuje v AFRICKÝCH ZEMÍCH!!! Pokud se chcete dozvědět více navštivte jejich stránky.. ZDE.. a vše si přečtěte.. Nebudou z Vás tahat žádné peníze!!

Pokud se Vám to zalíbí, přidejte se, bude Vás to stát max. 5 minut Vašeho času..!!!

Zaregistrovat se můžete ZDE!!

Já to udělala..xo)

Vaše názory, pocity,... k tomuto článku danpište do diskuze.. Moc mě to zajímá, jaký na tohle všechno máte názor!!

pac a pusu Gabča

zdroj: Kyrenaika, ceskoprotichudobe

—————

Zpět


Diskusní téma: Česko proti chudobě!!!

Datum: 04.11.2009

Vložil: Ell

Titulek: ...

Ahoji,
jo, česko proti chudobě, to znám, zaregistrovaná jsem tam už asik rok. Občas nosím i ten náramek, který se mi už sice strašně mockrát rozpadl, ale já ho pořád nějak sešívám a snažím se dát dohromady. Lidi se mě na to ze začátku dost ptali co to je a tak, lae teď už si zvykli. K nějakému zveřejňování materiálů, které mi poslali jsem se ale nikdy nedostala. Ale třeba upozornila jsem na to třeba i češtinářku ve slohovce (dokonce jsem do té slohovky psala i web :D). Myslím ale, že se na ty stránky ta profesorka ani nepodívala. Ale napsala mi k té slohovce: "Pškné! Sociální cítění." Tak třeba jo.
Jednou jsem byla i na Dnech proti chudobě nebo jak se to jmenovalo. Nabrala jsem tam létáky a já už nevím co. Jestli chceš a jestli je najdu, tak ti to můžu naskenovat aposlat. Byly tam celkem zajímavé informace, které mi vydazily dech.
A ten klip, co je na tech stránkách mě naprosto dostal, když jsem ho viděla poprvé. Fakt je to drsné

—————