Ahóóóóóój všem...!!xoP

15.07.2009 21:21

Ahojda...

Moc moc moc se omlouvám, ale dřív jsem se sem nedostala..xo) Furt někde lítám a tááák..xo) Co se týče 3. kapitoly, tak mám ji napsanou, ale úplně v jiným počítači - a to i 4. kapitolu..xo( Bohužel tu budou až v neděli..což mě vede k další omluvě..Takže moooc se omlouvám..xo(

Jinak, jak si všichni užíváte prázdniny??xoP Budu ráda, když odpovíte, abych viděla, jak to tu žije a jestli to má cenu sem psát..xo) Samozřejmě doufám, že ano..xoP

Co se týče novinek, tak jsem nějaké hledala, ale nic mi tam nepřišlo zajímavé a tak..Ale pokud byste něco našli vy, tak neváhejte a pošlete odkaz na stránku, kde ste to našli a vaše jméno a my to zveřejníme..xo)

No a ještě bych chtěla říct, že další kapitoly TF budou ve stejnojmenné rubrice..Jen abycte je pak nehledali..

Všem přeju krááásné prázdniny a bude se těšit na odpovědi..Tak prosíííím nezklamte mě a samozřejmě i Péťu..

Mějte se páááá Gabča xo*  

—————

Zpět


Diskusní téma: Ahóóóóóój všem...!!xoP

Datum: 15.07.2009

Vložil: Nessa

Titulek: :o)

Ahojda, až v neděli? Jsem na sebe zvědavá, jestli to vydržím. Moc se mi Tvá povídka líbí.xo)
Prázdniny si užívám, jak jen to je možný. Akorát jsem si zlomila nohu, takže mám malinko útrum.:o(
Ohledně novinek, ráda se po něčem podívám, jenomže netuším, kde bych měla hledat, ale pokusím se něco najít.:oD
Tobě a Pétě přeju hezké prázdniny.:oP
Nessa

—————