3. trailer - ZVEŘEJNĚN

12.09.2009 16:27

Dneska jsem přidala článek, že 3. trailer tu bude brzy.. Ani já sama jsem nedoufala, že to bude až tak brzy.. xDxD

Takže k traileru.. Je naprosto dokonalý, úžasný, báječný... A hlavně napínavý.. xDxD

Do kina se strašně těšííím..bude to vážně mazéééc.. xDxD 

 

No tak co ne něj říkáte???

Aby toho nebylo málo, vkládám sem i 2 fotky.. Samozřejmě jsou z videa.. xDxD

383283

Kvalita nic moc, i přesto jsou vážně hezký.. Mě osobně se víc líbí ta druhá, jak je Bella v moři (vidí tam Edwarda a zachraňuje jí Jacob).. xDxD Která se líbí Vám??

xoxo Gabča

 

zdroj: Alciellë, nemoonmovie

P.S. děkuji Alciellë za to, že mi řekla, že je zveřejněn další trailer..xo*

—————

Zpět


Anketa

Líbí se Vám třetí trailer??

Ano
(7)
50%

Docela jo, ale 1. a 2. byly lepší..
(1)
7%

Ani moc ne, je to divný..
(4)
29%

Ne!! Je to příšerný!!
(2)
14%

Celkový počet hlasů: 14


Diskusní téma: 3. trailer - ZVEŘEJNĚN

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.