2. kapitola Novus vita...

10.01.2010 14:53

CIAO!!!

Pamatujete si vůbec tuhle povídku?? No já doufám, že ten, komu se líbil prolog a 1. kapitola, bude rád, že je tu další.. (Bože to je ale nesmyslná věta..xDxD).. Takže nevím, co bych dál mohla k tomu napsat.. Možná jen to, zkuste si to přečíst.. Třeba se Vám to bude líbit.. Zanechte komentář, určitě mě potěší.. A budu ráda i za kritiku.. Té není nikdy dost..

2. kapitola Novus vita >>zde<<

paa Gabča

P.S. Ve škole jsme psali sloh.. Lépe řečeno životopis.. Já si vybrala psát Abbyin životopis.. Takže v nejbližší době bych Vám ho sem dala.. Budu ráda, když si ho přečtete.. Musím uznat, že se mi psal vcelku lehce.. Teda až na to vyhledávání škol.. To byla ale fuška..xDxD

Takže konečně.. Adio amigo..

—————

Zpět


Diskusní téma: 2. kapitola Novus vita...

Datum: 17.02.2010

Vložil: Nicolanda

Titulek: ;)

já sem nečetla ani tu první ale prý je dobrá, tak se asi do ní dam:D

—————

Datum: 10.01.2010

Vložil: NikkiR

Titulek: ...

Jo, Vampýrská akademie 2 - Mrazivý polibek je pokračování Vampýrské akademie ;) Ale dvojka výjde až v únoru :) Dohromady bude prý 5 dílů :) Fkt pěkná kniha doporučuju ;)

—————

Datum: 21.06.2010

Vložil: sussie

Titulek: Re: ...

Nemáte nekdo vampýsrkou akademii 2 jako e knihu?POslete pls na sussien@seznam.cz

—————