17. kapitola Together forever

12.12.2009 22:22

CIAO!!

Asi jste nečekali, takhle brzy další kapitolu.. Abych pravdu řekla, tak já taky ne.. Dopolko jsem napsala kousek a teď večer jsem k tomu zase sedla.. Na přání Léni, jsem se ji snažila dokončit, co možná nejdřív.. A řekla bych, že se mi to i povedlo.. Bohužel Vás asi zklamu.. Je docela krátká.. Ale zase je tam taková malá akcička.. No dočte se sami..xDxD

Pak bych chtěla ještě upozornit, že tahle kapitola je zase krapet jiná.. A v čem?? To se taky musíte dočíst.. Zbytek povídky (3. kapitoly + epilog) budou zase "normální", tak jak jsme zvyklí..xDxD

No to je asi vše.. Už mě nenapadá, co bych tak mohla napsat.. Takže přeju krásné čtení..

Ještě bych Vás, ti co to čtete, chtěla poprosit o komentář.. Abych věděla co vylepšit.. Vždycky se něco najde..

pac a pusu Vaše Gabča

17. kapitola ZDE

—————

Zpět


Diskusní téma: 17. kapitola Together forever

Datum: 13.12.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Díííky moc

Wow, díky moc ;o) Moc jsi mě potěšila ;o) hned si to jdu přečíst, než se pustím do účka.

—————

Datum: 13.12.2009

Vložil: Nikčus ♫ • your Affs :)

Titulek: Zápis Affs

je to hned nahoře pod záhlavim :)

—————

Datum: 13.12.2009

Vložil: Nikčus♫ • your Affs :)

Titulek: Zápis Affs

U nás na blogu je zápis Affs, tak se zapiště, jste skvělé SB :)

—————