16. kapitola Together forever

12.12.2009 11:43

Čauky!!!

Tak jste se konečně dočkali.. Konečně jsem ji dopsala.. Ani nevíte, jak mi to dalo zabrat..xDxD

No ale to není vše.. Do Vánoc zbývá už jen 12 dní.. Což značí jediné.. Během těchto 12 dní, bych chtěla dokončit tuto povídku.. Držte mi palce, abych to zvládla.. A hlavně, abych měla dobrou náladu.. Mám totiž v hlavě dvě verze konce.. A to buď HAPPY end nebo BAD end..

No a teď kecy ke kapitole..xDxD

Nevím, co bych k tomu řekla, možná jen to, aby se Vám tato kapitola líbila.. Opravdu se snažím.. Pravdou je, že je mi tady dost líto Belly.. Asi jsem prostě pro problémy..xDxD Jo a hlavně.. Je zase z pohledu Belly..xD

Budu ráda, za jakýkoli komentář ke kapitole.. Za kritiku budu též ráda.. Přece jenom, nejsem dobrá pisatelka.. Je co zlepšovat..

Toť snad vše.. Přeju krásné čtení..

pac a pusu Vaše Gabča

16. kapitola ZDE

—————

Zpět


Diskusní téma: 16. kapitola Together forever

Datum: 20.12.2009

Vložil: Gabča

Titulek: Děkuju!!

Všem, kteří se zůčastnili ankety, patří obrovský dík!! Rozhodli jste, jak se děj (konec) povídky bude rozvíjet.. Snad Vás tím potěším..
Ještě jednou děkuju!!

—————

Datum: 17.12.2009

Vložil: kikinka

Titulek: ONLY HAPPY END

To sa inak ukončit ani nedá......jednoznažne happy end

—————

Datum: 16.12.2009

Vložil: Bella

Titulek: Happy end

Rozhodně happy end!

—————

Datum: 13.12.2009

Vložil: Clair-sbško

Titulek: ja som hlasovala...

za happy end! To proste nemôžeš ukončiť bad koncom!!

—————

Datum: 12.12.2009

Vložil: Nessa

Titulek: To je jasný!

Tak to je snad jasný co chci. Happy end. Ty mám nejradši a nechci na tom nic měnit. Sice netuším, co si představuješ pod pojmem Bad end - snad né smrt někoho z Cullenů??:o( - ale i tak chci Happy end. Uričtě si kapitolu přečtu.:o)
Nessa

—————