15. kapitola Together forever

28.11.2009 22:38

Čauky!!!

To koukáte, co?? Já taky.. Ani sem tomu nechtěla věřit.. Odpoledne jsem usedla k počítači a začala psát.. Nakonec z toho vznikla 15. kapitola.. A navíc je něčím jiná.. Což je další překvápko.. Nebudu nic prozrazovat.. Takže doufám, že jsem vás trošku navnadila.. I tak bych Vás všechny chtěla moc poprosit o komentáře.. Vždycky navnadí..xo)

Jo a ještě jedna otázka.. Líbil se Vám nový obrázek k povídce?? Napište mi to do diskuze.. Děkuju moc!!!xo*

To bude pro dnešek vše.. Snad se Vám bude kapitola líbit.. Mějte se krásně.. A přeju krásnou dobrou noc plnou hezkých snů.. xo) Pro ty, co si budou tento článek číst až zítra (v neděli) přeju krásný zbytek neděle..xoP

15. kapitola  ZDE!!

pac a pusu Vaše Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: 15. kapitola Together forever

Datum: 28.11.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Nevěděla jsem, kam ti to napsat

Nádherná, chudák Renesmee. Snad se potká s Edwardem a jeho rodinou a Bella je zachrání.Rychle další kapitolu

—————