14. kapitola Together forever

27.11.2009 23:06

CIAO..!!

Po delší pauze se hlásím s další kapitolou.. To byla ale dlouhá doba, co?? Já se za to moc omlouvám.. Jsem prostě líná zasednout k wordu a pouštět pomyslnou uzdu mé fantazie.. Ale pokusím se to o víkendu vylepšit..xDxD

Jenomže jak už jsem zmiňovala.. Dlouho ste čekali na pokračování, tudíž Vám připomenu malinko děj poslední (13.) kapitoly.. Ta bylo o tom, jak si Bella užívala sněhu v Denali. Vzpomínala na to, jaké byli sněhové radovánky s Cullenovýma.. Pak ale mělo dojít přípravám na případný souboj s Volturiovými, ale nějak se Denalijcům nechce.. Jak to dopadne?? to se dozvíte v této kapitole..xD

14. kapitola ZDE!!

Chtěla bych poprosit o komentáře.. Vždycky najdu alespoň jeden od Léni (Alciellë) a za to jsem jí moc vděčná.. Takže i od Vás ostatních bych ho ráda viděla..xoP

pac a pusu Vaše Gabča

P.S. Konečně uvidíte nový obrázek k této povídce..xDxD

—————

Zpět


Diskusní téma: 14. kapitola Together forever

Datum: 28.11.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: To nestojí za řeč.

Jak už mluví sám titulek, nestojí to za řeč. Tvoje povídky a ostatní články čtu moc ráda stejně jako okomentuju ;o) Jééé, já se tak těšila na tuhle kapču, že přemýšlím nad tím, že tenhle koment nedopíšu a rovnou se pustím do čtení. Udělala jsi mi velkou radost ;o) Tak jo, už se neudržím, tak jdu číst!

—————