11. kapitola Together forever!!!

17.10.2009 10:35

Stranšně dlouho jsem slibovala 11. kapitolu.. A konečně jsem ji včera dopsala.. a v nočních hodinách ji sem dala.. Takže informuji o další zveřejněné kapče.. xo)

A co k ní povím?? Za prvé.. Dlouho ste na ni čekali, takže jako odškodnění jsem ji napsala na můj vkus dlouhou.. Za druhé, už podle názvu Vzpomínky Vás může napadnout, o čem to asi bude.. Nechci prozrazovat, ale některé části sem nevymýšlela, jen opsala z knížky.. (nebudu říkat z jaké a jaké části - to si přečtěte..) Za třetí.. Obrázek mě žádný nenapad, takže je tam prostě jenom Edward a Bella.. Za čtvrté písničky.. Opět jsou dvě.. Při obou sem to psala.. Obě jsou  textu, takže doporučuji si je pustit, tam kde jsou dané.. Jedna z nich je od Jamese Blunta a ta druhá.. To byl docela oříšek.. Nevěděla jsem, jestli ji mám přiložit.. Je to klasická romantická písnička.. Je od Celine Dion.. Název určitě nemusím říkat..xDxD A za páté?? Jen to, že doufám, že se Vám bude líbit.. Dávala jsem si záležet..

Dneska by tu měla ještě být další kapitola.. Ta bude o hodně kratší.. A hlavně jiná, než ostatní.. Moc se mi do ní nechce, ale chtěla bych Vám tak poukázat, jak to vypadá.. Nééé, nesmím nic prozradit.. To by nebylo překvápko.. Takže budu doufat, že mě s ní nezanevřete..

Přeju příjemné čtení a krásně prožitý víkend.. Mějte se krásně..

pac a pusu upovídaná Gabča..xo*

áááá... 11. kapitola .. ZDE!!!

—————

Zpět


Diskusní téma: 11. kapitola Together forever!!!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.