1. kapitola NOVUS VITA...

22.11.2009 19:42

Jak jsem slíbila, tak plním.. Nechci dlouho napínat.. Už takhle napínám s TF..xDxD Jen pro začátek pár slov..

Tato povídka NEMÁ nic společného s Twilight.. Sice se to tak někomu může připadat - třeba různými frázemi, ale není to pravda.. Chtěla bych napsat něco vlastního.. Něco co by vzniklo z mé fantazie..

Možná to nebude nějak úžasné, ale i tak bych Vás moc chtěla poprosit, když už čtete tuto povídku, zanechte komentář.. Třeba jenom Hezký!! nebo Nelíbí se mi to!! Cokoliv.. Mě to jenom potěší.. I kritika.. Možná si to neuvědomujete - ti co píšou, tak vědí o čem tu kecám - ale strašně moc to člověka nakopne..

A nakonec.. Tuto kapitolu jsem psala u jedné písničky.. Pokud Vás zajímá, jaká to byla, tak si ji k tomu pusťte.. Mě se moc líbí..xo)

1. kapitola NV je ZDE!!

P.S. za případné chyby se omlouvám a kdyžtak mě upozorněte.. Hned to opravím..xDxD

přeju příjemné čtení, Vaše Gabča

—————

Zpět


Anketa

Četl/a jsi tuto kapitolu??

Ano..
(3)
33%

Ne, ale chystám se
(2)
22%

Ne, nezajímá mě to..
(1)
11%

Ne není čas..
(3)
33%

Celkový počet hlasů: 9


Diskusní téma: 1. kapitola NOVUS VITA...

Datum: 23.11.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Určo přečtu

Ahoooj skvělé SBénko, stejně tak kámoško ;o) Škoda, že skoro nestíhám, snažím se vyléčit, řeším s kámoškou naše zájmy (to bude překvápko) a hlavně se ted šrotím, aby to nedopadlo jak minule. Zítra jdu na obočí a v nejbližší dobře jdu i do města a ke kadeřnici, takže honička. Určo si povídku přečtu ;o) jen co bude chvilka klidu od učení, slibuju, páč se na ní těším. Jo a Medvídek to přežil :D několikrát zašívanej, ale jinak fakt vypadá jako nový. Ale nikdy bych ho nikam nedala, páč je to přece jen jedna ze vzpomínek, kdy byl život beztarostný .. Ach jo, tak ráda bych se rozepsala a četla tvou povídku, ale učení volá a jsem ke všemu nevyspalá, tak snad zítra k večeru nebo pozítří.

—————