A kdo je tohle??

20.12.2009 11:05

Teda teda teda.. Nikdo nepoznal minulou osobu..

00358g7z

Já vám to prozradím.. Jeho jméno je Daniel Cudmore.. Pořád Vám to nic neříká?? Tak třeba jeho role v New Moon byla Felix!!! Už víte?? Takový ten vysoký divný chlápek u Volturiů.. Pěkně tam házel s Edwardem, když byli ve Volteře.. No tak to byl on..xoP Já ho teda taky nepoznala, ale nevadí..xDxD

Nevím proč, ale líbí se mi, dávat takové otázky.. Přemejšlím, že udělám nějakou soutěž, ale to je zatím jen ve hvězdách..xDxD

Ale teď tu máme další ukázku.. Toho už všichni poznáte.. Opět je to muž...

A nápověda??

Je to herec, jeho žena byla Kate Beckinsale. Zahrál si ve filmu Underworld, Královna a Nový měsíc..

No a to by mohlo stačit..xDxD Tak kdo je to???

Pokud neznáte jméno herce, napište alespoň postavu, kterou byl v New Moon..xo)

Vaše odpovědi napište do diskuze..

A hlavně, nepátrejte na internetu - google, osobnosti, seznam nebo třeba wikipedia.. Jde o srandu, přece..xDxD

pac a pusu Vaše Gabča

...

—————

Zpět


Diskusní téma: A kdo je tohle??

Datum: 20.12.2009

Vložil: Alciellë

Titulek: Aspon v tomhle jsem se strefila

Vypadá jako Aro a potvrdilo mi to zvětšení obrázku, páč se tam ukáže jméno herce ;o)

—————