Zpráva pro návštěvníky i SB

20.02.2010 18:19

Jen menší zpráva.

Po dlouhé době jsem prolétla všechny články, které tu máme. A musím říct, že jsem byla docela naštvaná. Nechci být příliš hnusná nebo tak, ale nemám to ráda. A co? Hlasy pro Vás. Chápu, chcete vyhrát v nějaké soutěži, ale když už žádáte o hlas, tak pište SEM!! Od toho to tu přece je. Pokud to najdu nějaké podobné komentáře jinde, ignoruju je. Pokud to nevíte, já ty komentáře nikdy neignorovala, opravdu jsem navštívila danou adresu a hlasovala jsem. Ale už mě to začíná štvát. Takže teď to budu ignorovat, teda pokud to bude někde jinde.

A druhá zpráva.

Chápu, i Vás milé SB. Dáváte najevo, že navštěvujete tento web. Ale PROSÍM, komentáře s textem Ahoj SB, obíhám. Uáá, na to jsem opravdu alergická. Já to nedělám, tak Vás to nedělejte taky. Nemusíte komentovat každý článek. Já ani Péťa to taky neděláme. Tak to prostě taky nedělejte. A pokud to někdo z Vás, SB, udělá. Prostě Vás mažu. Bude mi to sice líto, ale já Vás tímto upozorňuji.

Doufám, že toto nebudete ignorovat a budete se tím řídit. Protože se mi to prostě nelíbí. Děkuju moc. Snad se na mě nebudete zlobit. Neberte to špatně. Jen prostě upozorňuji.

bye Gabča

P.S. Tento článek bude průběžně aktualizován!!

—————

Zpět


Zpráva pro návštěvníky i SB

Datum: 27.02.2010

Vložil: Janča sbéééčko

Titulek: Sorry

Promiňte že jsem tady tak dlouho nebyla,ale nemhola jsem na komp kvůli matice..
Jistě já tky moc nemusím když někdo píše obíhám a nic víc ...tak já to taky nepíšu

—————

Datum: 23.02.2010

Vložil: claire

Titulek: ahojky holky

Ahoj jak je u vás? u me nic moc ale mohly byste kdyz jsme Sb pro me hlasnout?? https://bellas-blog.blog.cz/1002/sonc-2-kolo#comment72906652 a https://taylorcinka.blog.cz/1002/sonb-1-kolo . dekuji

—————

Datum: 22.02.2010

Vložil: Lucies

Titulek: provokace...jak jinak :D

Ahoj SB :)
.
.
.
No co musela jsem si to skusit :D. S nikým jiným spřátelená nejsem (to neber jako kompliment, že bych to tu tak milovala... je to totiž strašná hovadina:D)

Tak zase pá SB ( už se nebudu smát)
.
.
.
.
:D:D:D

—————

Datum: 20.02.2010

Vložil: Alciellë

Titulek: Souhlas

Tak to se ti nedivím, taky jsem to tak musela udělat, píšu narychlo, páč jedu na tu diskotéku :oD přípravy v plném proudu a to jdu ještě s kámoškou ven, no děsný - jsem nervozní. Jinak Vůbec se ti nedivím, to samé mi taky psalo hned několik Sbének i další lidi, takže jsem je na to upozornila, ted je docela klid, tak doufám, že ho budete mít i vy

—————