Žhavé fotky ze Zatmění

14.02.2010 18:50

Jak už sám nadpis napovídá, jde o opravdu žhavé fotky.. Myslím, že se máme na co těšit.. Když jsem fotky uviděla, spadla mi brada.. Protože jsou fakt luxusní.. No nebudu zdržovat svými žvásty, pochybuju, že to někdo vůbec čte..xDxD

Edward a Bella na louce..

Edward, Victoria a Riley..

Edward s Bellou na posteli..

u Edwarda v pokoji..

Tak.. Fotky jsou v původní velikosti.. Aby bylo všechno krásně vidět..xDxD (Proč to zní tak úchylně?? Ale nemyslím to tak..xDxD) A nakonec řeknu jediné, já chci už FILM!!!

P.S. Krásné svatého Valentýna

bye Gabča

zdroj

—————

Zpět


Diskusní téma: Žhavé fotky ze Zatmění

Datum: 24.03.2010

Vložil: martinius

Titulek: ahojky všichni

už se mocinky těším, až to bude v kinech

—————

Datum: 12.03.2010

Vložil: klára

Titulek: =)

už se hrozně mocinky těším až to uvidím sice to ještě chvíli potrvá, ale stojí za to počkat. :-)

—————

Datum: 08.03.2010

Vložil: M:)

Titulek: Jojo já taky

Jooo to já u chci taky...na 1. července se netěším ani tak proto že budou prázdniny jak proto že už Zatmění bude v kinech a potom co sem si přečetla všechny knížky se přímo nemůžu dočkat 4 dílu......:-)

—————