Twilight sága versus Upíří deníky

30.12.2009 16:57

Jak jistě víte s upíry se přetrhl pytel..

V poslední době se natáčí tolik filmů nebo seriálů s tímto prvkem.. UPÍŘI!!!

Né že by se mi to nelíbilo, ale je toho prostě už moc..xD

Tak schválně, kolik toho už je??

1. The Twiligh Saga - Twilight sága

2. The Vampire Diaries - Upíří deníky

4. True blood - Pravá krev

5. Blood Ties - Krevní pouta

6. The Vampire Assistant - Upíří asistent (brzo v kinech)

7. Buffy, přemožitelka upírů

8. Dracula - Drákula

9. Interview With The Vampire - Interview s upírem

To je vše, co mě teď tak napadlo.. No není toho už docela moc??

Ale to není to, o čem je tento článek..

TVD (The Vampire diaries) se stal jedním z fenoménů v USA.. Nevím, jestli znáte, ale většina asi jo, co?? No tak je to seriál.. Dalo by se říct tzv. Milostný trojúhelník mezi Stefanem (Paul Wesley) Elenou (Nina Dobrev) a Damonem (Ian Somerhalder).. Damon a Stefan jsou upíří bratři.. No není to trošku něčemu podobné?? Ano, Twilight sáze.. Tam je taky takový pomyslný milostný trojúhelník.. A to mezi Edwardem (Robert Pattinson) Bellou (Kristen Stewart) a Jacobem (Taylor Lautner)..

Prosím, neukamenujte mě, za to, že jsem napsala milostný trojúhelník.. Nevím jak to jinak nazvat.. Je to prostě těžký.. Možná že to ani není.. Nějak se mi to tak jeví..xDxD

Ale zpátky k otázce.. Komu byste dali přednost vy??

Edward x Stefan

Bella x Elena

Jacob x Damon

The Twilight saga x The Vampire diaries


Své domněnky, poznámky, názory, atd napište do diskuze.. Já Vám ani nevím, co bych si vybrala.. Oboje se mi moc líbí..

—————

Zpět


Anketa

TVD versus TWILIGHT

The Vampire Diaries
(98)
62%

The Twilight saga
(59)
38%

Celkový počet hlasů: 157


Diskusní téma: Twilight sága versus Upíří deníky

Datum: 06.02.2013

Vložil: victoria

Titulek: twilight

twilight saga je boží

—————

Datum: 07.02.2013

Vložil: victorie

Titulek: Re: twilight

twilight je víc než boží

—————

Datum: 13.10.2012

Vložil: Caroline Forbes

Titulek: TVD

Upíří deníky,upíří deníky,upíří deníky!

—————

Datum: 24.11.2012

Vložil: Allice

Titulek: Re: TVD

Jo Jo Jo :D

—————

Datum: 15.06.2012

Vložil: Simone

Titulek: Obojí

Nejdříve jsem byla opravdu velkým, skalním fanouškem TTS a nechtěla jsem TVD ani vidět. Měla jsem ten názor: Co to je za nějaký seriál, který se snaží vyšoupnout TTS? Ale časem jsem se ze zvědavosti koukla na 1. díl TVD, na 2. a 3. a naprosto mě to dostalo!! Vím, že za to má velkou zásluhu Damon, který je naprosto dokonalý- ty jeho hlášky, chování, mimika.. !! U mě TVD dost uspěly ale TTS mám pořád ráda.. !! Mám to 50 na 50, v něčem je lepší to, v jiném to.. :)

—————

Datum: 13.04.2012

Vložil: Smilelady

Titulek: TVD

jasně že The Vampire diares!!!!Nic llepšího už na světě ani není!!

—————

Datum: 09.11.2010

Vložil: Majda

Titulek: 100 procent Upíří Deníky

Miluju knihu Upíří Deníky.Smívání nemá žádnou šanci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

—————

Datum: 24.10.2010

Vložil: andrea myslivcova slovensko pov. bystrica hliny 1382 205

Titulek: THE WAMPIRE DIARIES

super vampire diaries are nothing in the world is going to change ... and sexy is the largest Damon-ian vampire diaries are endless largest super ..... twilight tyky not already good as it used terraces are super vampire diaries, and all the actors as they play mainly Damon Salvatore I just love you with all my heart I love and especially Damon Salvatore !!!!!!!!!!! I LOVE DAMON !!!!!!!!

—————

Datum: 02.10.2010

Vložil: paja

Titulek: TVD

Rozhodně TVD.

—————

Datum: 20.09.2010

Vložil: Nessie

Titulek: love TVD

jednoznačně TVD - temnější, charizmatičtější, dospělejší, napínavější...atd.:).....herci v TVD jsou: lepší herci, víc sexy, hrají zajímavější charaktery a mají lepší dialogy....a navíc - je to seriál, což znamená, že na další pokračování nemusím čekat ROK! co víc si můžu přát?:D

—————