Tak to je mazec..

14.02.2010 11:40

Jdu si takhle městem a co nevidím ve výloze?? Povlečení.. A jaký je na tom potisk?? Twilight.. Myslela jsem, že mi vypadnou oči z důlky.. Stála jsem tam asi 5 vteřin s otevřenou pusou.. A pak jsem se začala smát.. Došlo mi, že se z Twilight brzo stane něco High School Muzikal.. Což bych nechtěla..

Ale nevím jak vy, ale kupovat si to rozhodně nebudu.. TO je už na mě moc..xDxD

bye Gabča

—————

Zpět


Diskusní téma: Tak to je mazec..

Datum: 27.02.2010

Vložil: Cullenová

Titulek: :-):-)

Ahojik prosim sem blazen do Twilight kdes to povlečení viděla....

—————

Datum: 27.02.2010

Vložil: Gabča

Titulek: Re: :-):-)

čauky..xo)
Viděla jsem ho u nás ve městě - Hradec Králové.. Osobně si myslím, že ho budou mít v každém obchodě typu - domácí textil (Asko) a nebo galanterie..

—————

Datum: 20.06.2012

Vložil: Gabča

Titulek: Re: :-):-)

v krámě

—————

Datum: 14.02.2010

Vložil: Alciellë

Titulek: :oD

Mě už nic vážně nepřekvapí.Leda tak dům a na něm nátěr Edwarda s Bellou :oD Někde jsem slyšela, že je i antikoncepce se Stmíváním, stejně tak spodní prádlo, sušenky apod. .. Už to ale přehání, takhle se nám to zoškliví (můj názor). Zato Upíří deníky - ááách! Vážně senza, lepší než Stmívání :-)

—————